Gå til innhold

Uforklarlige smerter som kommer og går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det siste året vært plaget av smerter som oppstår helt plutselig, først var det bare vondt ca midt i ryggen og helt ned til føttene mine, mens i den senere tid så har jeg også merket at det også kommer i håndledd, og fingrer. Ut ifra det jeg har klart og finne ut av så kommer de uavhengig av:

• Aktivitetsnivå.
  • Om jeg har bært tungt eller jobbet veldig hardt, da blir jeg som regel bare sliten.
  • Jeg kan ligge i ro nesten en hel dag, også bom kommer det.

Den ene tingen som jeg kan komme på som kan trigge det, er temperaturforandringer, brått skifte fra kaldt til varmt.

Jeg har vært til utredning på sykehus uten at de har funnet nevneverdig, de fant noe på en nerve, men ingenting som skulle tilsi de smertene jeg kan ha, jeg har tatt: MR, CT, Røntgen pluss at jeg har vært hos kiropraktor uten at det hjalp nevneverdig. 

Det skal dog sies at jeg har i familien psoriasis, der jeg har litt utslett i ledd, samt at familiemedlemmer har leddgikt.

Noen som har noen råd?

Er mann 38

Anonymkode: 86ee2...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke men sånn som stråler ned i beina er noen ganger isijas. Kanskje du skulle lest om det. Men rart at det evt ikke ble avdekket. 

Anonymkode: 016aa...d28

Skrevet

Kan det henge sammen med noe i kostholdet ditt ? Noen ting får meg til å få brennende nervesmerte i rygg med mer. 

Anonymkode: 11a28...f61

Skrevet

Fibromyalgi?

Anonymkode: 775d1...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...