AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Har søkt rundt i flere banker i timesvis nå men får bare avslag etter avslag. Har smålån på ca 25 000 og jeg har ikke muligheten til å betale ned på alt hver mnd, så rentene vil føre til at prisen stiger til skyene. Vil derfor samle all gjelden, slik at det bare er én jeg må betale inn til i mnd. Går på AAP og forstår at jeg ikke ser ut som en man kan stole på økonomisk - derfor håper jeg dere vet om noen banker som er ekstra snille med oss som sliter litt mer. Anonymkode: 2d5b0...1b8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har søkt rundt i flere banker i timesvis nå men får bare avslag etter avslag. Har smålån på ca 25 000 og jeg har ikke muligheten til å betale ned på alt hver mnd, så rentene vil føre til at prisen stiger til skyene. Vil derfor samle all gjelden, slik at det bare er én jeg må betale inn til i mnd. Går på AAP og forstår at jeg ikke ser ut som en man kan stole på økonomisk - derfor håper jeg dere vet om noen banker som er ekstra snille med oss som sliter litt mer. Anonymkode: 2d5b0...1b8 hei TS! Du har altså smålån på 25.000 kr. Har du noe av verdi som du kan selge for å kvitte deg med deler av kravene så det blir mer oversiktlig? Mange har ting og tang stående som ikke brukes. Om dette ikke er et alternativ, har du forsøkt å ringe til forskjellige banker og snakket med de personlig? Ofte er bankene «snillere» når man snakker med de, kontra å skrive til de/søke selv på nett. Anonymkode: 4fcb9...c6f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Eventuelt så kan du også ringe kreditorene dine å forklare situasjonen din, og forhandle lavere rente. Sannsynligvis sier ikke de alle ja til dette, men kanskje noen og du taper ikke noe på det Anonymkode: 4fcb9...c6f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Lendo kanskje? Anonymkode: ed786...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå