Gjest barne- og familiemedister Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Har små tisser kommet for å bli? Kjør debatt!
Gjest Bellatrix Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Ja, det vil jeg tro. Min erfaring fra da jeg jobbet i barnehage tilsier i hvert fall at alle gutter har små tisser når de er barn.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Jobbet du i såkalt korttissbarnehage?
Gjest ArneP Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Ja, det vil jeg tro. Min erfaring fra da jeg jobbet i barnehage tilsier i hvert fall at alle gutter har små tisser når de er barn. ← Hvis en gutt/mann hadde sagt det samme hadde politiet vært på døren etter 5 minutter. :blunke:
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Små tisser har kommet for å bli, og jeg tror de kommer til å ta helt over. Hvor mye lettere er det ikke å reise en liten pinne i forhold til en diger lyktestolpe? Det sier seg selv...
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Jobbet du i såkalt korttissbarnehage? ← Egentlig ikke. Og jeg tror de mannlige ansatte hadde store tisser.
Gjest Aria Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 Korte tisser har helt sikkert kommet for å bli, selv foretrekker jeg en mellomting!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Jeg foretrekker å ha en stooor tiss.
Gjest lesbisk Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Korte tisser har helt sikkert kommet for å bli, selv foretrekker jeg en mellomting! ← Nå ble jeg skuffa, trodde du likte jenter jeg? Er ikke du lesbisk????
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 Jeg foretrekker å ha en stooor tiss. ← JEg også. I og med at jeg ikke kan skryte så voldsomt av dét, kompenserer jeg med å være en stor kødd.
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 Nå ble jeg skuffa, trodde du likte jenter jeg? Er ikke du lesbisk???? ← Nei, er nok ikke det.. Hvor har du det i fra? At jeg er lesbisk mener jeg..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. desember 2005 #13 Skrevet 1. desember 2005 JEg også. I og med at jeg ikke kan skryte så voldsomt av dét, kompenserer jeg med å være en stor kødd. ← Rollen som stor kødd utfyller du og kler godt. Det var ment som et komliment.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Det var ment som et komliment. ← Noen skrivefeil, men ikke verst til bare å ha bodd her noen år.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 Noen skrivefeil, men ikke verst til bare å ha bodd her noen år. ← ...which proves my point! *Ser nøye etter skrivefeil*
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 Egentlig ikke. Og jeg tror de mannlige ansatte hadde store tisser. ← Hva i all verden baserer du den antakelsen på?
Gjest Tissen den rare .... Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Leser mye om hva folk tenker om kvantiteter vedr. mannens organer. Er det tenåringsfasen som slår til igjen? Eller er vi så veldig fokusert på proporpisjoner av kroppen. at vi glemmer en hel del andte ting. Tillegger vi så mye energi på sexaktiviteter at vi aldri blir tilfreds? Jeg sier ikke at vi ikke skal dekke behovene. men .... og menn.... osv... Men jeg tror mere på at leken mellom to mennesker kan bli helt herlig uavhengig mannens penisstørrelse. Hvor liten er en tiss før en ikke kan glede seg over den? Hvor liten er en finger, også den kan gjøre nytte. Samspillet, humor, varme gjensidighet, leken og det kropslige fysiske spillet er viktige faktorer for god sex og utløsning. Selv har vi egne erfaringer ved bruk av smått og stort begge deler er herlig når andre faktorer kommer frem. " Den lille" treffer så mange punkter som den store ikke gjør, og er kjempeaktiv..... oG DEN ER KJEMPESEXY. lITEN ELLER STOR ER LIKE GODT. VI lar oss fasinere av mannens penis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå