Gå til innhold

Jeg bekymrer meg konstant..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så flau over hvordan jeg var før.. de jeg var rundt, de jeg var sammen med, hvordan jeg oppførte meg full ute på byen, hvor slutty og trashy jeg føler at jeg var 

Jeg skammer meg så mye, selv om jeg egentlig ikke har gjort noe galt, så er det så mye å bære, det er akkurat som at alt hunter meg nå i voksen alder

Er det noen som har noen fine ord eller råd til meg for å slutte å tenke så masse på dette ? ❤️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å bry deg, ha det gøy, du er bra som du er nå❤️

Anonymkode: 0a4fb...922

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Slutt å bry deg, ha det gøy, du er bra som du er nå❤️

Anonymkode: 0a4fb...922

Tusen takk for fin melding ❤️ 

Fæl følelse å gå rundt å skamme seg

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at noen er oppe og tenker på de gangene du har vært slutty på byen. I det store bildet er det virkelig ingen som bryr seg eller husker deg. Så ikke bekymre deg for ting som har vært, heller fokuser på hvordan du kan ha det bra med deg i selv i framtiden. Og med tid vil du også glemme det og slutte å tenke på det. 

Anonymkode: 89cb8...ca6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tviler sterkt på at noen er oppe og tenker på de gangene du har vært slutty på byen. I det store bildet er det virkelig ingen som bryr seg eller husker deg. Så ikke bekymre deg for ting som har vært, heller fokuser på hvordan du kan ha det bra med deg i selv i framtiden. Og med tid vil du også glemme det og slutte å tenke på det. 

Anonymkode: 89cb8...ca6

Tusen takk ❤️ 

Skrevet

De fleste av oss har gjort en del ting i ungdommen/tidlig voksenliv, som vi aldri ville drømt om å gjøre nå. Du får se på det som viktige erfaringer, som du har tatt lærdom av😊 Ingenting å skamme seg over, iallfall.

Skrevet

Du må tenke at alle i mer eller mindre grad tenker sånn om seg selv, at man er mer opptatt av hva man selv gjorde og sa, så ingen som nok tenker noe spesielt om din oppførsel den gangen. Det var den gangen og ikke nå. Man får ikke det ugjort men man velger hvordan man tenker om det nå. Du har blitt eldre og mer moden og tar andre valg i dag. Folk flest har gjort mye rar, flaut og dumt man har lært av når man blir eldre. Det er livet. Tenk på at det var din læringskurve. 

Anonymkode: 14ed7...817

Skrevet

Jeg hadde også gamle ting jeg gikk rundt og skammet meg over - i årevis! Til slutt bestemte jeg meg for at den straffen jeg har påført meg selv ved å stadig skamme meg over dette opp gjennom årene, den er mye større enn "forbrytelsen". Kanskje hundre ganger større! Jeg sa til meg selv at nå har jeg fått nok straff for dette, faktisk alt for mye! Nå tilgir meg selv for disse tingene. Siden da har jeg ikke tenkt mer på det.

Anonymkode: 0393f...adc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...