AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Jeg er grunnleggende glad i mennesker, akseperer alle som de er og vil gi en stor klem til alle i heeeele verden 🥰 Sånn tenker jeg, men ingen blir glad i meg likevel. Skulle ønske folk var like glad i meg, som jeg er i dem...men det er aldri slik. Skjønner ikke hvorfor...det gjør meg trist😭 Anonymkode: 048a8...6fa 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Klem til deg!❤️ Anonymkode: 69a03...de7
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Takk for klem og jeg sender tre stykker videre til den som har bruk for og vil ha i natten.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 1.07): Jeg er grunnleggende glad i mennesker, akseperer alle som de er og vil gi en stor klem til alle i heeeele verden 🥰 Sånn tenker jeg, men ingen blir glad i meg likevel. Skulle ønske folk var like glad i meg, som jeg er i dem...men det er aldri slik. Skjønner ikke hvorfor...det gjør meg trist😭 Anonymkode: 048a8...6fa Finnes det noen som ikke er grunnleggende glad i mennesker eller liv generelt? ( ja, men det er ikke greia her ). Jeg vil ikke ha noe klem av deg og vet jeg hadde vært veldig! ukomfortabel om du hadde gitt meg det. Jeg tror faktisk flesteparten i heeeeeele verden ville vært ukomfortabel om du gikk rundt å gjorde det. Folk kan være glad i deg for det. Bare til info.... Anonymkode: 54caf...3a6
Maestro Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Finnes det noen som ikke er grunnleggende glad i mennesker eller liv generelt? ( ja, men det er ikke greia her ). Jeg vil ikke ha noe klem av deg og vet jeg hadde vært veldig! ukomfortabel om du hadde gitt meg det. Jeg tror faktisk flesteparten i heeeeeele verden ville vært ukomfortabel om du gikk rundt å gjorde det. Folk kan være glad i deg for det. Bare til info.... Anonymkode: 54caf...3a6 Ha på "Free Hug" skjorte på festival, så blir man fort poppis 😂😂💜 1
Maestro Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Jeg er veldig glad i mennesker selv. Og fascinerende hvordan hjernen fungerer, hvorfor man gjør sånn og sånn osv. Fatta interesse for det etter jeg gikk hos ei psykerater da jeg selv var syk med psykose. Det er så spennende tema hvordan hjernen reagerer med eks stress, når den er veldig sliten og sånn, hva som kan slå ut som føles fysisk men er faktisk psykisk. (Ikke like spennende og gøy og ha det selv! Men utrolig hva som faktisk går an) Dømmer ikke, tar folk og dems situasjon som det er. Mens folk trekker seg unna ei venninne som er schizofren, så er jeg med henne ganske ofte. Blir ikke skremt eller kjenner ubehag om det kommer tull og merkelig adferd. Og i hennes psykotiske perioder, ser jeg rett hjem da jeg har vært der selv. Mamma sier alltid "ikke engasjer deg i alle. Du kan ikke redde hele verden " og hun er absolutt ikke den eneste som har sagt det 🫣 Men nei ikke alle, men kan hjelpe der jeg kan. Og bare være der, trenger ikke alltid og engasjere seg mer enn og bare være tilstede 💜 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 1.07): Jeg er grunnleggende glad i mennesker, akseperer alle som de er og vil gi en stor klem til alle i heeeele verden 🥰 Sånn tenker jeg, men ingen blir glad i meg likevel. Skulle ønske folk var like glad i meg, som jeg er i dem...men det er aldri slik. Skjønner ikke hvorfor...det gjør meg trist😭 Anonymkode: 048a8...6fa Glad i deg og! 🥰 Anonymkode: 26f17...a04
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 1.07): Jeg er grunnleggende glad i mennesker, akseperer alle som de er og vil gi en stor klem til alle i heeeele verden 🥰 Sånn tenker jeg, men ingen blir glad i meg likevel. Skulle ønske folk var like glad i meg, som jeg er i dem...men det er aldri slik. Skjønner ikke hvorfor...det gjør meg trist😭 Anonymkode: 048a8...6fa Jeg er helt motsatt. Grunnleggende mistro til mennesker og det er vel kanskje bare fire-fem som jeg virkelig oppriktig liker. De fleste er nøytrale og betyr egentlig ingenting for meg. Jeg har to jeg er glad i. Høres fint ut å være glad i alle, men også slitsomt? Uansett, håper du finner noen som er like glad i deg som du i dem 💐 Anonymkode: 486fd...b44
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 1.07): Jeg er grunnleggende glad i mennesker, akseperer alle som de er og vil gi en stor klem til alle i heeeele verden 🥰 Sånn tenker jeg, men ingen blir glad i meg likevel. Skulle ønske folk var like glad i meg, som jeg er i dem...men det er aldri slik. Skjønner ikke hvorfor...det gjør meg trist😭 Anonymkode: 048a8...6fa Jeg kjenner meg igjen i deg. Men tror at det fins en del der ute som ligner oss, selv om det ikke er så lett for dem å vise det. Jeg synes ikke det er så lett selv heller, er litt sjenert av meg. Men det forbauser meg jo litt når jeg møter folk som helt tydelig er nesten motsatt. Det er litt vel lett å gå å føle på at alle er lik en selv, men så innser man jo at det ikke alltid stemmer. Jeg skulle ønske folk generelt kunne vært rausere med hverandre og godta hverandres ulikheter, og hatt den innstillingen at andre er verdifulle og verdt å bli kjent med. Selv om de har dårlige sider også eller skiller seg ut fra gjennomsnittet. Alle mennesker er unike og det er jo egentlig det som er fint med oss. Jeg er også grunnleggende glad i alle og vil dem det beste. Det er litt trist når man møter noen man vil godt tross ulikheter, som vil en vondt tilbake eller ikke bryr seg. Ikke at jeg er perfekt, nei jeg kan bli urettferdig sint, sjalu, kjenne på hevntanker osv. Men jeg prøver å ikke mate disse impulsene fordi det ikke er noen grunn til å ønske andre vondt (selv om man så klart ikke alltid lykkes). Og det er fint å ha forståelse for at alle er som de er, basert på sine tidligere erfaringer. Synes det er en god ting å gjøre det man kan for at andre skal blomstre, i stedet for prøve å spre vonde holdninger over på andre. Klem til deg også TS og alle andre her. Anonymkode: 74dd7...cd4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er helt motsatt. Grunnleggende mistro til mennesker og det er vel kanskje bare fire-fem som jeg virkelig oppriktig liker. De fleste er nøytrale og betyr egentlig ingenting for meg. Jeg har to jeg er glad i. Høres fint ut å være glad i alle, men også slitsomt? Uansett, håper du finner noen som er like glad i deg som du i dem 💐 Anonymkode: 486fd...b44 Sånn er jeg også. Jeg har opplevd for mye til å tro på menneskeheten. Jeg liker noen mennesker, men er ikke «glad i mennesker». Da er det annerledes med dyr, jeg er helt klart glad i dyr. Anonymkode: 27fe5...3ea
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sånn er jeg også. Jeg har opplevd for mye til å tro på menneskeheten. Jeg liker noen mennesker, men er ikke «glad i mennesker». Da er det annerledes med dyr, jeg er helt klart glad i dyr. Anonymkode: 27fe5...3ea Sånn er jeg også blitt dessverre. Var ikke sånn da jeg var yngre. Selv etter å delvis ha blitt mobbet på barne og ungdomsskolen, så følte jeg en kjærlighet til andre når jeg var ung voksen. Det som satte en støkk i meg var å bli fryst ut av det jeg trodde var bestevenner som voksen, i slutten av 20-årene. Det er vanskelig å tilgi og det har gjort meg veldig skeptisk til andre mennesker og har skadet selvfølelsen min. Jeg stoler ikke på folk mer og er alltid redd for å oppleve det samme igjen. Nå har jeg andre venner som jeg har fått i nyere tid, men jeg klarer ikke helt å komme over dette. Anonymkode: 964c9...9d1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 Så hyggelig, trodde ingen skulle svare på min lille tråd her 😀 💕 til alle Anonymkode: 048a8...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå