AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Her i huset har vi alle hangla i flere uker nå med luftveissymptomer og feber, men det har ikke bare vært litt snufSing. Litt hjemme fra jobb eller skole, stiller igjen, så må vi være hjemme en dag eller to igjen. Ene datteren min (20) har hangla over en mnd nå. On and off, litt bedre, så litt dårlig igjen. Jeg har «bare» vært syk halvannen uke, men det gir seg jo f ikke- symptombildet er omtrent likt!! Ufattelig irriterende. Hadde feber og dødsvondt i hals sist mandag, jobbet hjemmefra i miserabel form. Etter hvert kom også snørr og tetthet, hoste, men halsen har vært vond på samme måte nå i 9-10 dager. Feber kommer og går på samme måte og formel er ræva. datteren min hadde det og sånn men nå er endelig halsen hennes bra iaf. Flere..? Er dette liksom årets twist? Anonymkode: a4364...afb 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Ja, akkurat samme her. Føler meg nesten bra, og så blir jeg verre igjen hvis jeg blir for aktiv. Anonymkode: b0321...44d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Hva sier korona testen? Anonymkode: 3a8b5...f75 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Koronatestene (hjemmetest) er negativ.. ja, det spørs om vi ikke har vært litt for kjappe med å være i aktivitet igjen, så har det liksom blusset opp. Burde sikkert ligget i senga noen dager i strekk. Det gjør jeg i dag.. men litt bekymra over fortsatt vond hals 😔😞 selv med bruk av zyx.. og alltid en liten trøst at det er flere med samme erfaring 😌 Anonymkode: a4364...afb 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Har vært syk kontant med forskjellige virus siden korona i januar/februar. Har nå hostet på meg ribbeinsbrist, pga ekstrem hosting, mangel på Cosylan og lignende medisiner. Jævla dritt 🤨 Anonymkode: 3a8b5...f75 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært syk kontant med forskjellige virus siden korona i januar/februar. Har nå hostet på meg ribbeinsbrist, pga ekstrem hosting, mangel på Cosylan og lignende medisiner. Jævla dritt 🤨 Anonymkode: 3a8b5...f75 Ufff… så forferdelig slitsomt…!! 😞 og er det mangel på cosylan også? Hva er greia med leveranseproblemer på alle medisiner for tida? Skulle hente ut noe antibiotika i sommer, utsolgt over alt, leveringsavtaler, måtte bestilles. Nå fikk jeg øyekatarr pga forkjølelsen og måtte farte halve byen for å få fatt i! sånn hoste er vanvittig irriterende. Sovna ikke før 2-3 selv i natt pga det 😔 god bedring! Ts Anonymkode: a4364...afb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 *leveringsvansker skulle det være.. Anonymkode: a4364...afb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ufff… så forferdelig slitsomt…!! 😞 og er det mangel på cosylan også? Hva er greia med leveranseproblemer på alle medisiner for tida? Skulle hente ut noe antibiotika i sommer, utsolgt over alt, leveringsavtaler, måtte bestilles. Nå fikk jeg øyekatarr pga forkjølelsen og måtte farte halve byen for å få fatt i! sånn hoste er vanvittig irriterende. Sovna ikke før 2-3 selv i natt pga det 😔 god bedring! Ts Anonymkode: a4364...afb Jeg tror det er på grunn av pandemien rundt omkring i verden, og krigen i Ukraina. Det er et økt behov for sterke forkjølelses medisiner, og i tillegg har fabrikkend mangel på råvarer og har leveringsproblemer, Jeg tror også at endel medisiner blir laget i Ukraina, og det har vært problematisk pga krigen. Anonymkode: 3a8b5...f75 1
Tonjemor74 Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 Det har gått et heftig forkjølelsesvirus i flere uker. Mange jeg kjenner har vært unormalt lenge syke enn normalt ifht forkjølelse. (coronatester neg). Selv hadde jeg det i ca 2,5 uke mot normalt 4-5 dager. Min mann har hangla i 4 uker. Svigerfar i 7. Så det går opplagt et heftig virus som vi pga pandemi ikke er så rustet for. Vårt immunforsvar har jo nesten ligget i dvale 2 år pga pandemien.. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 Nettopp ferdig med å være syk i 3 uker, ifølge legen klarte jeg å plukke opp 2 forskjølelser + corona. Forferdelig slitsomt. Henger fortsatt litt igjen, men det går greit... Har vært veldig mye fravær på jobb pga. forkjølelser hos oss og flere i familien har hanglet i flere uker nå. Anonymkode: 47236...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 Virker som de som har tatt korona vaksinen blir oftere og mer langvarig syk? Anonymkode: b3d42...a80
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 hei igjen, takk for svar... en liten trøst å se at det er flere, selv om det er kjipt for alle det gjelder ♥️.. virker som det er noe heftige greier ja. snakket med lege på video og skulle få skrevet ut cosylan og noe for bihulebetennelsen... i natt hostet jeg til 5 og måtte til slutt ta meg whiskey siden ingen hostesaft virket.. hater virkelig å være syk.. 😓 vi har jo vært lite eksponert lenge, som noen nevnte. jeg har hatt corona 1 gang i 2021, ellers lenge siden jeg ble slått ut som dette.. vet ikke om det har med vaksinen å gjøre, dog. har også fått den Anonymkode: a4364...afb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #13 Skrevet 30. september 2022 Det er ikke så lenge siden jeg var syk med den seigeste forkjølelsen jeg har hatt på lenge, den satt i 3 uker eller deromkring. Negativ covid-test, og jeg hadde heller ikke feber, men bare forkjølelsessymptomer som aldri gav seg. Har vært frisk de siste par ukene, men hører om mange som går igjennom det samme nå om dagen. God bedring! Anonymkode: a4406...704 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #14 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Virker som de som har tatt korona vaksinen blir oftere og mer langvarig syk? Anonymkode: b3d42...a80 Dette tror jeg bare du tar ut av løse lufta. Slutt med den propagandaen dersom du ikke har kilder. Anonymkode: 59e62...43c 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #15 Skrevet 30. september 2022 Takk! Jeg begynte å tro at jeg var den eneste. Forkjøla i 3 uker nå. Blir aldri frisk. Anonymkode: 5a9c3...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #16 Skrevet 30. september 2022 Nei jeg har holdt meg frisk. Har ikke vært dårlig siden korona kom og har vaksinert meg 3 ganger. Anonymkode: 598e9...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå