AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Dater en veldig attraktiv mann som sier han liker meg og vil se hva vi kan bli. Jeg har sagt at jeg ikke treffer andre men jeg har ikke turt å spørre om han gjør det 😬 Noen dager tekster han meg på dagen men når kvelden nærmer seg slutter han å svare og svarer ikke før dagen etter.. Jeg har blitt bedratt før og vet at jeg er litt ekstra paranoid på sånt men syns jo det er litt mistenkelig oppførsel da?! Hvordan kan jeg være forsikret om at han ikke treffer andre når jeg uansett vil tenke at han lett kan lyve hvis jeg spør? Skulle helst gått gjennom telefonen hans men da hadde han sikkert tenkt jeg var psyko eller? 😬 Anonymkode: 1fe81...9a4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Nei vær direkte og si at jeg forventer ekslusivitet hvis vi skal se hvor dette mellom oss går. Da har du lov til å være litt mer mistenksom hvis det er noe skurrer og han går med på det. Anonymkode: 645e9...4b4 2 2
Maestro Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Uavhengig av hva han tenker om deg; ingen skal sjekke mobilen til andre. Hadde ikke anklaga han og stilt ultimatum at er vi eklusivie, så treffer vi ingen andre enn hverandre. Hadde heller revet av plaster og spurt om han har noe greie med andre kvinnfolk. 🫡 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Uavhengig av hva han tenker om deg; ingen skal sjekke mobilen til andre. Hadde ikke anklaga han og stilt ultimatum at er vi eklusivie, så treffer vi ingen andre enn hverandre. Hadde heller revet av plaster og spurt om han har noe greie med andre kvinnfolk. 🫡 Du er ofte oppe midt på natten, er du ufør? Anonymkode: 70484...444 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du er ofte oppe midt på natten, er du ufør? Anonymkode: 70484...444 Trenger ikke være ufør for å være oppe på natta. Er selv i 100% (lederstilling) og vært våken siden 4…..🙈😊 Anonymkode: 83816...887 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 Maestro skrev (54 minutter siden): Uavhengig av hva han tenker om deg; ingen skal sjekke mobilen til andre. Hadde ikke anklaga han og stilt ultimatum at er vi eklusivie, så treffer vi ingen andre enn hverandre. Hadde heller revet av plaster og spurt om han har noe greie med andre kvinnfolk. 🫡 De vil aldri svare ærlig på det og si nei har ingen andre hvis de har noe å skjule. Bedre å be om ekslusivitet tror jeg. jeg er ikke ufør for de som gang seg opp i sånt. Starter på jobb kl 5 bare Anonymkode: 645e9...4b4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er ofte oppe midt på natten, er du ufør? Anonymkode: 70484...444 Har du hørt om nattskift, eller tror du i din naivitet at alle jobber 08-16? Anonymkode: f0ecd...705 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er ofte oppe midt på natten, er du ufør? Anonymkode: 70484...444 Hva i alle dager? Anonymkode: 31473...116 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dater en veldig attraktiv mann som sier han liker meg og vil se hva vi kan bli. Jeg har sagt at jeg ikke treffer andre men jeg har ikke turt å spørre om han gjør det 😬 Noen dager tekster han meg på dagen men når kvelden nærmer seg slutter han å svare og svarer ikke før dagen etter.. Jeg har blitt bedratt før og vet at jeg er litt ekstra paranoid på sånt men syns jo det er litt mistenkelig oppførsel da?! Hvordan kan jeg være forsikret om at han ikke treffer andre når jeg uansett vil tenke at han lett kan lyve hvis jeg spør? Skulle helst gått gjennom telefonen hans men da hadde han sikkert tenkt jeg var psyko eller? 😬 Anonymkode: 1fe81...9a4 Litt psyko er du nok når du vil sjekke igjennom mobilen til en du kun dater. Enten så snakker du med han og spør om dere er eksklusive eller hva, eller bare move on. Husker da jeg datet han jeg er gift med nå, med 8 timers avstand mellom oss så sluttet han å svare på kveldene og tankene mine kvernet voldsomt - men han sovnet på sofaen stort sett hele tiden etter middag med ungene og litt av hvert. Fordi han var utslitt etter lang arbeidsdag… Og han er uansett ikke typen eller har energi til å date flere samtidig. Så trenger ikke være så dramatisk som du skal ha det til. Hadde jeg datet deg og fått føle på du ville sjekke telefonen min så hadde du vært long gone away. Fordi mobil er privat eiendel og det har ingen noe med uansett. Dating av andre eller eksklusive! Jeg får ikke lov å sjekke min mann sin mobil, pga jobb og personvern. Og han sjekker aldri min uansett og lurer vi på noe spør vi. Anonymkode: 8ce94...646 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 Her er eneste mulighet å spørre han dirkete. Ta praten så raskt som mulig, før du blir mer følelsesmessig engasjert i han. Kan dessverre høres ut som magefølelsen din stemmer. Hadde han ikke datet fler, hadde han jo sagt han ikke gjorde det, når du sa du ikke gjorde det. Anonymkode: d2744...36f 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dater en veldig attraktiv mann som sier han liker meg og vil se hva vi kan bli. Jeg har sagt at jeg ikke treffer andre men jeg har ikke turt å spørre om han gjør det 😬 Noen dager tekster han meg på dagen men når kvelden nærmer seg slutter han å svare og svarer ikke før dagen etter.. Jeg har blitt bedratt før og vet at jeg er litt ekstra paranoid på sånt men syns jo det er litt mistenkelig oppførsel da?! Hvordan kan jeg være forsikret om at han ikke treffer andre når jeg uansett vil tenke at han lett kan lyve hvis jeg spør? Skulle helst gått gjennom telefonen hans men da hadde han sikkert tenkt jeg var psyko eller? 😬 Anonymkode: 1fe81...9a4 Jeg synes det er veldig spesielt at han ikke svarer om kvelden med mindre han har barn boende hos seg. Da vet jeg at det er vanskelig å sitte på mobilen og man er gjerne utslitt de ukene man har ungene. Hvis ikke han har barn så er det ugler i mosen. Men ikke snik på mobilen hvis du treffer han. Pust med magen og kjenn din egen verdi. Hvis en mann får deg til å føle deg så usikker er han ikke verdt tiden din. Når jeg ble sammen med samboeren min var han «på» hele tiden. Hvis han reiste hjem til familien så ringte han eller sendte melding. Jeg slapp å stresse og tenke. Det var en av grunnene til at jeg valgte å bli sammen med han. Anonymkode: dede4...211 6 2
Blåjojo Skrevet 29. september 2022 #12 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes det er veldig spesielt at han ikke svarer om kvelden med mindre han har barn boende hos seg. Da vet jeg at det er vanskelig å sitte på mobilen og man er gjerne utslitt de ukene man har ungene. Hvis ikke han har barn så er det ugler i mosen. Men ikke snik på mobilen hvis du treffer han. Pust med magen og kjenn din egen verdi. Hvis en mann får deg til å føle deg så usikker er han ikke verdt tiden din. Når jeg ble sammen med samboeren min var han «på» hele tiden. Hvis han reiste hjem til familien så ringte han eller sendte melding. Jeg slapp å stresse og tenke. Det var en av grunnene til at jeg valgte å bli sammen med han. Anonymkode: dede4...211 Enig i denne. Om det blir helt stille etter arbeidstid, så høres det rart ut. De fleste har tid til en melding eller to, selv med barn boende hjemme. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #13 Skrevet 29. september 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Du er ofte oppe midt på natten, er du ufør? Anonymkode: 70484...444 Rull inn a. Jeg er prosjektleder i et stort multinasjonalt selskap, med hovedansvar for prosjekter for mange hundre millioner. Jeg sitter til stadighet oppe til langt på natt og spiller playstation, eller ser serier etter at ungene er lagt. Etter det ligger jeg gjerne på senga og leser til klokka er både to og tre. Et helvete å komme ut av dynene noen ganger, men sånn er nå en gang jeg. Ufør du lissom, snakk om å stigmatisere. Anonymkode: 5906c...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #14 Skrevet 29. september 2022 29 minutter siden, AnonymBruker said: Rull inn a. Jeg er prosjektleder i et stort multinasjonalt selskap, med hovedansvar for prosjekter for mange hundre millioner. Jeg sitter til stadighet oppe til langt på natt og spiller playstation, eller ser serier etter at ungene er lagt. Etter det ligger jeg gjerne på senga og leser til klokka er både to og tre. Et helvete å komme ut av dynene noen ganger, men sånn er nå en gang jeg. Ufør du lissom, snakk om å stigmatisere. Anonymkode: 5906c...ea9 Noe galt i å være ufør? Anonymkode: 379d7...a33 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #15 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): men når kvelden nærmer seg slutter han å svare og svarer ikke før dagen etter.. Kanskje han sover Anonymkode: 96fdb...a45
exictence Skrevet 29. september 2022 #16 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dater en veldig attraktiv mann som sier han liker meg og vil se hva vi kan bli. Jeg har sagt at jeg ikke treffer andre men jeg har ikke turt å spørre om han gjør det 😬 Noen dager tekster han meg på dagen men når kvelden nærmer seg slutter han å svare og svarer ikke før dagen etter.. Jeg har blitt bedratt før og vet at jeg er litt ekstra paranoid på sånt men syns jo det er litt mistenkelig oppførsel da?! Hvordan kan jeg være forsikret om at han ikke treffer andre når jeg uansett vil tenke at han lett kan lyve hvis jeg spør? Skulle helst gått gjennom telefonen hans men da hadde han sikkert tenkt jeg var psyko eller? 😬 Anonymkode: 1fe81...9a4 Treffer du ham ofte? Vil han ofte være med deg? Ring ham om kvelden når dere har begge fri. Koselig. Du merker vel etter hvert om han ser noen andre i tillegg? Synes ikke du skal gjøre noe medhensyn til det. Det merker du 1
Maestro Skrevet 29. september 2022 #17 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du er ofte oppe midt på natten, er du ufør? Anonymkode: 70484...444 Uavhengig av ufør eller ei, så har jeg vært natteravner siden ungdommen 😊
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #18 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dater en veldig attraktiv mann som sier han liker meg og vil se hva vi kan bli. Jeg har sagt at jeg ikke treffer andre men jeg har ikke turt å spørre om han gjør det 😬 Noen dager tekster han meg på dagen men når kvelden nærmer seg slutter han å svare og svarer ikke før dagen etter.. Jeg har blitt bedratt før og vet at jeg er litt ekstra paranoid på sånt men syns jo det er litt mistenkelig oppførsel da?! Hvordan kan jeg være forsikret om at han ikke treffer andre når jeg uansett vil tenke at han lett kan lyve hvis jeg spør? Skulle helst gått gjennom telefonen hans men da hadde han sikkert tenkt jeg var psyko eller? 😬 Anonymkode: 1fe81...9a4 Hvilke forbokstav? Jeg bare syns det hørtes kjent ut. Han kunne slutte å svare i blant, helger, kvelder, etc. Så skyldte han på alle andre ting hver gang jeg spurte "hva har du gjort i helgen da?" Etter hvert ble jeg kontaktet av kjæresten hans som spurte hvordan venninne jeg var. Det var så kleint. Jeg visste ikke at han hadde dame. En dag hadde han sendt ganske seksualisert meldinger til meg. Samme kveld hadde han ringt henne å sagt at han savner henne. Anonymkode: 31b97...6f1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #19 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dater en veldig attraktiv mann som sier han liker meg og vil se hva vi kan bli. Jeg har sagt at jeg ikke treffer andre men jeg har ikke turt å spørre om han gjør det 😬 Noen dager tekster han meg på dagen men når kvelden nærmer seg slutter han å svare og svarer ikke før dagen etter.. Jeg har blitt bedratt før og vet at jeg er litt ekstra paranoid på sånt men syns jo det er litt mistenkelig oppførsel da?! Hvordan kan jeg være forsikret om at han ikke treffer andre når jeg uansett vil tenke at han lett kan lyve hvis jeg spør? Skulle helst gått gjennom telefonen hans men da hadde han sikkert tenkt jeg var psyko eller? 😬 Anonymkode: 1fe81...9a4 Du sa du ikke treffer andre. Han sa da ingenting.. Du sender sms-er jevnt og trutt, han har kvelds og nattpause med total tystnad... Hvor mye mer klartekst trenger du? Selvfølgelig treffer han andre. I det minste Ikke ha noen former for ubeskyttet sex hvis du bryr deg om egen helse. Anonymkode: f5549...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #20 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Rull inn a. Jeg er prosjektleder i et stort multinasjonalt selskap, med hovedansvar for prosjekter for mange hundre millioner. Jeg sitter til stadighet oppe til langt på natt og spiller playstation, eller ser serier etter at ungene er lagt. Etter det ligger jeg gjerne på senga og leser til klokka er både to og tre. Et helvete å komme ut av dynene noen ganger, men sånn er nå en gang jeg. Ufør du lissom, snakk om å stigmatisere. Anonymkode: 5906c...ea9 Haha særlig. Anonymkode: 3a1b8...ef0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå