Ravo74 Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Trenger tips begynt de siste par ukkene at eg må opp å tisse så fort eg får lagt meg om kvelden ofte 3-4 ganger før j sovner og om natten og🥲
Ravo74 Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2022 Drikke ikke de to siste timene før j legger meg
Ravo74 Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (På 1.10.2022 den 13.13): Ikke drikk mye væske før leggetid. Drikke ikke væske siste 2 timene før j legger meg
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg hadde det også slik. Det var rett og slett en uvane jeg hadde laget meg og blæren ble vant til. Er ubehagelig å snu det men det går. For blæren din gir signal om at du må tisse lenge før du faktisk må. Så begynn med å utsette dogåingen så lenge som mulig. Sørg for at du ikke drikker alt for mye på kvelden. Vet du at du skal ligge å lese/scrolle på mobilen en time etter du har lagt deg så venter du med å gå på do før rett før du faktisk skal sovne. Anonymkode: 78fbf...8d9
Maskinfører Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 Så lenge du er kvinne er det i alle fall ikke prostata
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg har også vært sånn hele livet, tror jeg (så lenge jeg kan huske). Må opp og tisse 1-3 ganger hver natt. Syns det er rart å høre at folk klarer hele natta uten. Blir sånn uavhengig av hvor sent jeg har drukket kvelden før. Har sjekka hos lege, og det nærmeste jeg har kommet en forklaring er at det at jeg har vestibulitt og vaginisme gjør hele området stramt, ikke bare bekken og underliv. Osteopaten jeg gikk til sa at man da strammer blæra, og da holder man igjen uten å mene det, og kjenner at man må på do når litt urin "kommer ned", mens man ikke merker at det er mer igjen lenger opp. Eller noe i den dur. Har dessverre ikke funnet noen løsning, da, det er veldig irriterende å våkne flere ganger at jeg må skikkelig tisse, og så er det ikke masse som kommer heller. Er forøvrig 41 og aldri hatt, barn, så for min del har det ikke med noe graviditetsrealtert å gjøre. Anonymkode: a742f...9a7
JegMotStrømmen Skrevet 4. oktober 2022 #10 Skrevet 4. oktober 2022 Du kan jo be om en blodprøve hos legen, jeg måtte opp både 3 og 4 ganger om natta, noe som i mitt tilfelle kom av stor uballanse i salt/kalium. For lite salt i kroppen gjør at kroppen mister væske, for mye gjør at den binder for mye væske. Men en kjapp blodprøve viser om dette er noe som kan gjelde deg.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #11 Skrevet 4. oktober 2022 Hvor mye tisser du om gangen? Har du mye resturin? (Bli sittende to min etter at du har tisset, og tiss på nytt. Kommer det mye da?) Anonymkode: 68a90...d30
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 18.45): Hvor mye tisser du om gangen? Har du mye resturin? (Bli sittende to min etter at du har tisset, og tiss på nytt. Kommer det mye da?) Anonymkode: 68a90...d30 Det gjør det på meg (som ikke er TS). Hva betyr det? Føler at jo lenger jeg blir sittende, jo flere ganger kan jeg tisse mye. Anonymkode: a742f...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå