AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Har jobbet på sykehjem i over 8 år. Er legesenter, men jeg får bare betalt som assistent siden jeg ikke er helsefagarbeider, men legesekretær. Jeg har 3 år på helse og sosial, tipper jeg ivertfall har mellom 8-10 000 arbeidstimer som pleieassistent. Hva er veien videre for å bli helsefagarbeider? Noen som vet ? Anonymkode: 87b38...77d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Kontakt opplæringsavd i fylkeskommunen, få en vurdering på timer og kompetanse, meld deg opp til teorieksamen, og senere fagprøve. Lykke til Anonymkode: 49bc6...825
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har jobbet på sykehjem i over 8 år. Er legesenter, men jeg får bare betalt som assistent siden jeg ikke er helsefagarbeider, men legesekretær. Jeg har 3 år på helse og sosial, tipper jeg ivertfall har mellom 8-10 000 arbeidstimer som pleieassistent. Hva er veien videre for å bli helsefagarbeider? Noen som vet ? Anonymkode: 87b38...77d Jobbet på sykehjem og jobber på legesenter? Du kan ta fagbrev som privatist. Du må snakke med opplæringskontoret i kommunen. Anonymkode: 2e27f...810
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Du får godkjent første året pga fagbrevet du har. Du tar 2.året som realkompetanse (muntlig test) og så må du gå 3.året. Gjorde det samme for endel år tilbake. Anonymkode: 28c09...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå