AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Skal på andre date på fredag og forrige gang kysset vi hadet og klina ganske heftig etter en fin kveld. Gir jeg klem som normalt når vi ses eller hei kyss? Vi er langt fra kjærester enda men jeg er usikker på hva som er normalt etter man har kysset 😃 Vil ikke stresse han eller overrumplet han! 29 og 30 år gamle Anonymkode: 551f9...48a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Ville bare sett det an og tatt det som det kommer. Anonymkode: 0e0db...6a1 1
Scoops Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Andre date,da ville jeg nok startet med en klem og bare sett om det ble noe mer.Ta det som det kommer 🙂 1
exictence Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Scoops skrev (5 timer siden): Andre date,da ville jeg nok startet med en klem og bare sett om det ble noe mer.Ta det som det kommer 🙂 Enig
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Klem, absolutt. Så blir det gjerne kyssing utover kvelden, raskere enn sist. Tror jeg hadde 4-5 runder med dette med mannen den gangen vi begynte å date 😅 Anonymkode: 38e02...25d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 Det vanligste er nok en klem. Husker jeg selv ble ganske overrasket da min date møtte meg med et nuss på munnen andre gang vi traff hverandre. Overraskelsen var riktignok positiv for min del for vi ble jo kjærester etter hvert (10 år siden nå). Jeg følte at det kysset umiddelbart trakk relasjonen vår kjappere inn mot et kjæresteforhold enn hva en vennskapelig klem hadde gjort. Anonymkode: 4f040...4a8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det vanligste er nok en klem. Husker jeg selv ble ganske overrasket da min date møtte meg med et nuss på munnen andre gang vi traff hverandre. Overraskelsen var riktignok positiv for min del for vi ble jo kjærester etter hvert (10 år siden nå). Jeg følte at det kysset umiddelbart trakk relasjonen vår kjappere inn mot et kjæresteforhold enn hva en vennskapelig klem hadde gjort. Anonymkode: 4f040...4a8 Og her har du et veldig godt poeng. Om noen gjør noe uventet, eller "rart", så har det egentlig ingenting å si om man virkelig liker hverandre, og er på vei mot et forhold uansett. Det finnes ikke regler. Så egentlig støtter jeg svaret som sa "gjør det som føles naturlig der og da", mer enn eget svar. For det jeg ikke skrev i mitt første svar var at vi råklinte og delte alt allerede første kvelden, men likevel har det helt utmerket sammen 15 år senere. Anonymkode: 38e02...25d 1
ClausSaus Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skal på andre date på fredag og forrige gang kysset vi hadet og klina ganske heftig etter en fin kveld. Gir jeg klem som normalt når vi ses eller hei kyss? Vi er langt fra kjærester enda men jeg er usikker på hva som er normalt etter man har kysset 😃 Vil ikke stresse han eller overrumplet han! 29 og 30 år gamle Anonymkode: 551f9...48a Hvis det er det du ønsker, så se etter muligheten. Ingenting galt i et hei-kyss hvis det faller seg sånn. Og hvis du vil øke sjansen kan du f.eks prøve å opprette og holde blikkontakt rett etter hei-klemmen, mens dere fremdeles står tett inntil hverandre. Altså se ham inn i øynene kloss inntil. Så merker du på reaksjonen hans om han er mottakelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå