Gå til innhold

Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Trondheim på en jobbreise om noen uker. Skal være der noen døgn. Tips til hotell og spiseplasser? 

Anonymkode: 07108...088

Skrevet

Har ikke tips til hotell, men jeg er en burger elsker og kan anbefale Døgnvill eller Superhero burger i sentrum:) Jimis diner har også god burger, om du får den:P Vært der 3 ganger og alle gangene har det vært problemer med bestillingen, så ha god tid, og helst ingen diett restriksjoner for det hadde jeg ikke stolt på(glutenfritt brød f.eks.).

Grano og Una har god pizza, kan også anbefale Frati.

San sebastian tapas er oppskrytt.

Anonymkode: f5402...c4c

Skrevet

Scandic Nidelven 😃 byens beste frokost 😃

• Liker 2
Skrevet

Ville satset på å tatt noen sykedager i stedet. Trondheim er et høl, anbefaler å stå over.

Anonymkode: 13dbd...c4e

Skrevet

Hotell Nidelven! Fantastisk frokostbuffet. 

Trondhjem leilighetshotell om du vil ha en grei leilighet å boltre deg i.  De har leiligheter i Munkegata som er rett ved Torget. 

Anonymkode: 54a4d...e64

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville satset på å tatt noen sykedager i stedet. Trondheim er et høl, anbefaler å stå over.

Høl? Trondheim er trolig norges aller fineste by.

Anonymkode: 22493...964

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høl? Trondheim er trolig norges aller fineste by.

Anonymkode: 22493...964

Det er den i alle fall ikke. Hele sentrum ser ut som forfall. Hus som står og råtner, ingen signalbygg eller noe som stikker seg ut. Grå, gammeldags, umoderne og nedslitt.

Skrevet

Jeg elsker frokosten på Nidelven😊 Spisesteder: Brasilia, Frida, Bakgården, Koh i Nor

Anonymkode: ef750...3bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er den i alle fall ikke. Hele sentrum ser ut som forfall. Hus som står og råtner, ingen signalbygg eller noe som stikker seg ut. Grå, gammeldags, umoderne og nedslitt.

Trondheim er vel alt annet enn grå😅 Trondheim og Bergen er Norges fineste byer❤️

Anonymkode: ef750...3bc

• Liker 3
Skrevet

Emilies Eld og Gubalari er mine favorittsteder å spise. Sistnevnte anbefales også på grunn av kunsten i restauranten av Killi Olsen, verdt å få med seg 😊

Anonymkode: f09e1...1f4

Skrevet

Scandic Nidelven uten tvil, fantastisk frokost! 
Restauranter kommer litt an på hva du liker og prisklasse. Norn av mine favoritter er Una(pizza), Frida(meksikansk), Indian Tandoori(indisk), Døgnvill(burger), Kona eller Amber Asian(asiatisk/sushi). 

Anonymkode: ca3b4...0ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ingen signalbygg 😅🥳 Ikke engang Nidarosdomen 😚

Anonymkode: d51ff...dd5

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk for svar. Scandic Nidelven er ett av hotellene jeg har sett på. Ligger det i gangavstand fra sentrum? Og hvordan er det i forhold til parkering? Skal ha leiebil fra flyplassen. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Scandic Nidelven er ett av hotellene jeg har sett på. Ligger det i gangavstand fra sentrum? Og hvordan er det i forhold til parkering? Skal ha leiebil fra flyplassen. 

ts

Ja, er i sentrum. De fleste hoteller har vel parkering, sjekk nettsida!

Anonymkode: 6e826...4e0

Skrevet

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

ts

Scandic Nidelven har ikke egen parkering, man må bruke Olavskvartalets parkering eller Solsiden sist jeg sjekket.

Skrevet

Scandic Hell

Anonymkode: ad9a4...335

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Scandic Hell

Ligger ikke akkurat i Trondheim det da…

Anonymkode: 0e2bd...7aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Scandic Hell

Det ligger vel nærmere på Stjørdal…

Anonymkode: 4ee53...3fe

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding her med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Mvh Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...