Akryl Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Hei. Jeg er bare rett og slett nysgjerrig. Hvordan opplever barna deres at det ikke lengre er mulig å nå frem med sitt klimaengasjement? Med det mener jeg at det er energikrise og ikke lett å snakke om grønn revolusjon og ikke lett å kjefte på politikere og foreldregenerasjon. Hvordan opplever barna deres Ukraina krise og de konflikter og hendelser dette medfører?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Hvorfor skulle mine unger på 8 og 10 år sitte her å bekymre seg over klimautfordringene egentlig? Det er det samme som å bry seg om dommedagen i religion Anonymkode: 07d79...2b6 1
Sofakona Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Sønn på 10 vet at det er krig og at Putin er din...mer en det snakker vi ikke krig eller klima. De er barn...de skal bekymre seg over lekser, om de for nok spille tid og hva slags goderi de skal på i helgen
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Når de ser supernytt på skolen eller hører andre elever eller voksne snalle om det eller radioen er på i bilen eller hjemme hos noen de er på besøk hos så kan de jo selvfølgelig bli redd eller lure pp hva som skjer i verden. Viktig å snakke og trygge de isåfall! Anonymkode: 8bae7...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå