Gå til innhold

Liker ikke slikking, typen ELSKER det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, så jeg er ikke glad i det. Blir ikke tent eller noe av det, synes bare det blir for vått og ubehagelig. Blir litt utilpass.
Men han ELSKER det, og tenner mye på å gjøre det. 
hva ville dere gjort i denne situasjonen? 

Anonymkode: 2a6ec...cb2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg ikke du har opplevd god slikking før. Evn har du noen mentale sperringer fordi du tenker det er for nært eller kleint eller noe kanskje?

Gi det en sjanse 

Anonymkode: 09a36...561

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Da tror jeg ikke du har opplevd god slikking før. Evn har du noen mentale sperringer fordi du tenker det er for nært eller kleint eller noe kanskje?

Gi det en sjanse 

Anonymkode: 09a36...561

Eller.. Hun liker det ikke. 

Til ts, jeg er ikke glad i det heller, kjære elsker det og er god på det. Så innimellom får han lov, så får jeg fantastisk piv sex etterpå ❤️

• Liker 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Okei, så jeg er ikke glad i det. Blir ikke tent eller noe av det, synes bare det blir for vått og ubehagelig. Blir litt utilpass.

På KG har jeg fått høre at jeg bare er talentløs på å slikke (siden jeg har hatt partnere som ikke er så begeistret og/eller heller vil ha såkalt "PIV") - så ikke bli overasket om noen "spesialister" ber deg bytte mann...  

Etter min mening så kommer det an på hva du legger i "ubehagelig" og "ikke så glad i" (evt. hvilken grad), og om du har sagt ifra :vetikke:

edith : så nå at det allerede var en slik "du har ikke opplevd"-variant 😅

Endret av AnonymBruker 42
  • Nyttig 1
Skrevet

Han elsker det sikkert ikke lenger når han vet du syns det er ekkelt. Hva er det å elske, liksom? Gjøre noe med din kjære som hun syns er ubehagelig? Hadde drept min lyst til å gjøre det iallfall. 

Anonymkode: 2c401...a10

• Liker 3
Skrevet

For vått? Han sikler og spytter for mye. 

Ubehagelig? Han går for rett på. 

Vondt? Han bruker spiss/hard tunge. 

Oppskrift: Bruk bred, myk tunge, på toppen ovenfor klitoris (ikke rett på). Jevnt press, med bittelitt bevegelse. Thats it! 

(Møtte en som skrøt så fælt av slikke-egenskapene sine, og jeg skjønte raskt hvorfor. Tornadotunge, BET i klitten osv, så gjetter på at alle damene han hadde hatt faket for å få han bort derfra raskest mulig. Noe så smertefullt! Min mann derimot, som synes det kan bli litt for vått/ekkelt, er superflink fordi han ikke kjører tungen inni meg osv, men konsenterer seg fint om klitten uten å bli for voldsom). 

Anonymkode: 9221b...130

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde jeg vært mannen, ville jeg angret sterkt på at jeg ikke gjorde hjemmeleksa bedre før vi ble sammen. Men når dere altså er kommet dit dere er bør dere møtes på halvveien. Gi og få litt.

Anonymkode: fc890...b1d

Skrevet

Synes det er kjedelig, men liker hvor kåt han er når han gjør det.😊

Så jeg faker og koser meg med at han har det fantastisk.

Det gir meg mye å glede ham.

Men vi gjør det typ en gang i måneden bare.

Anonymkode: e7ce4...f7c

Skrevet

Liker det heller ikke... Så har sagt det pent til han , og da ønsker han ikke gjøre det heller .. men jeg gir han da, siden han elsker å bli sugd, og jeg liker å gi .. 

Kommunikasjon ❤️

Anonymkode: 0cc65...879

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er en av de som ikke er super begeistret for å bli slikket, men har partnere som elsker å gjøre det, og da skal de få lov 🙂 For det å se hvor mye de ELSKER smaken av meg og hvor kåte de blir av det, så tenker jeg at han kan gjøre det så mye han vil, men jeg får ikke så mye ut av det, og det vet de 😄

Anonymkode: 686e9...b84

Skrevet

Hvis han ikke gir seg med det du ikke liker får du bare dumpe han. Ingen skal behøve å holde ut med sex man ikke liker, og det å insistere blir i så fall sykelig fra hans side.

Anonymkode: 22cf1...e4d

Skrevet

Vi kan gjerne bytte. Jeg vil gjernr bli slikket men typen slikker ikke..

Anonymkode: c8988...b99

Skrevet

Den vanligste mismatchen på dette område er nok den motsatte: hun elsker det, men han liker det ikke.

Anonymkode: 39001...46b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg ville bare gjord det om du likte. da ville jeg spurt hva du liker og utført det du liker.

Skrevet

Synes det er veldig kjedelig og lite givende. Har ingen sperrer, det bare gir meg absolutt ingenting. 

Skrevet

Jeg liker det ikke så veldig godt. Får lite ut av det. Liker best fingring. 

Anonymkode: 36887...68f

• Nyttig 1
Skrevet
On 9/29/2022 at 10:19 AM, AnonymBruker said:

Jeg er en av de som ikke er super begeistret for å bli slikket, men har partnere som elsker å gjøre det, og da skal de få lov 🙂 For det å se hvor mye de ELSKER smaken av meg og hvor kåte de blir av det, så tenker jeg at han kan gjøre det så mye han vil, men jeg får ikke så mye ut av det, og det vet de 😄

Anonymkode: 686e9...b84

Få lov? det var arrogant gitt

Anonymkode: ad21c...0f8

Skrevet
On 9/29/2022 at 10:16 AM, AnonymBruker said:

Synes det er kjedelig, men liker hvor kåt han er når han gjør det.😊

Så jeg faker og koser meg med at han har det fantastisk.

Det gir meg mye å glede ham.

Men vi gjør det typ en gang i måneden bare.

Anonymkode: e7ce4...f7c

Hva bidrar du med seksuelt, som ikke er fake eller passivt mottak? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...