Gå til innhold

Sexy hjemme. Sånne sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel en av de få som faktisk synes skoene er fine, jeg da. 😅

Men nei, jeg ville ikke gått med dem selv, når jeg er hjemme. Pokker så ubehagelige de ser ut.

Anonymkode: 2c079...d41

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Påkrevd skrev (19 timer siden):

Du mener å være sexy for hverandre er viktig i et forhold........ hvis fyren er dritkjekk, rik og gir deg gaver og klær til stadighet. De andre er det ikke så nøye med. Ref. uthevet tekst. Eller for å si det enklere, golddigging😂

Jeg mener at å være sexy for hverandre og å vise at man verdsetter hverandre og gjør ekstra innsats for å glede hverandre er viktig i et forhold. Det har ingenting med penger å gjøre men med innsatsen og omtanken. Det er en grunn til at de andre er ekser, for de gadd ikke engang lage middag en gang i blandt eller pynte seg når jeg hadde bursdag så da gadd ikke jeg heller å pynte meg, sprade rundt i sexy undertøy og hæler når de tviholde på hullete boxere, eller strekke meg og gjøre noe hyggelig for dem når alt kom til alt og jeg opplevde at de aldri gjorde noe hyggelig for meg. 

Golddigger kommentaren din er grunnløs og oser sjalusi og manglende forståelse for at omtanke og imponering kan vises på veldig mange måter. 

Anonymkode: d4cda...4d5

• Liker 3
Skrevet

Heldigvis synes mannen min kule sneakers og Adidas Superstar er mye mer sexy enn det strass greiene der. Og ja, jeg tar på det for han om han ønsker. 

Anonymkode: 0e999...15c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 21.56):

Øøøh isåfall hadde jeg ønsket at han hadde bedre smak. Ingenting sexy med de der.

Anonymkode: d05a4...596

Hva er galt med dem?

• Liker 2
Skrevet

Sexy - ja.

Fine - nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 21.54):

Kunne du gått hjemme med slike sko en gang i blant hvis kjæresten synes det er sexy?

Blue by Betsey Johnson GINA - Sandaler med høye hæler - ivory/offwhite - Zalando.no

Anonymkode: 06b62...452

Ikke  sjans, jeg er ikke trent til å gå på høye hæler. Skoene er i og for seg fine, men det ser ut som de kan lage hakk i gulvet dersom du har parkett.

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Nei. Nei.nei. 

De øverste i hovedinnlegg: kanskje. 

Kanskje? Hva er det som avgjør om du vil vise deg i slike sko hvis kjæresten ønsker det?

Eller var det bare en kommentar til at du kanskje likte skoene.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kanskje? Hva er det som avgjør om du vil vise deg i slike sko hvis kjæresten ønsker det?

Eller var det bare en kommentar til at du kanskje likte skoene.

TS

Må prøve de først, om jeg klarer å gå i dem. Usexy å vagle. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...