AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Kunne du gått hjemme med slike sko en gang i blant hvis kjæresten synes det er sexy? Blue by Betsey Johnson GINA - Sandaler med høye hæler - ivory/offwhite - Zalando.no Anonymkode: 06b62...452
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Øøøh isåfall hadde jeg ønsket at han hadde bedre smak. Ingenting sexy med de der. Anonymkode: d05a4...596 5 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Jepp, elsker å kle meg opp for typen i høye hæler! Blir desverre ikke mye av der vi bor nå pga dyr parkett på gulvet men når jeg hadde vinyl gulv ble det sexy middag og dressup nesten hver helg, skal sies at jeg har ikke gjort sånn for alle kjærestene jeg har hatt men kjæresten nå er velstelt og magasin-kjekk, rik og kommer hjem med gaver og nye klær til meg rett som det er så det skulle bare mangle at jeg gjorde mitt for å vise at jeg setter pris på den han er for meg ved å være den han setter pris på at jeg er for han 🥰 Å være sexy for hverandre er viktig i et forhold syns jeg! Anonymkode: d4cda...4d5 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Selvfølgelig. Anonymkode: 9a771...1df
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kunne du gått hjemme med slike sko en gang i blant hvis kjæresten synes det er sexy? Blue by Betsey Johnson GINA - Sandaler med høye hæler - ivory/offwhite - Zalando.no Anonymkode: 06b62...452 De skoene der var så lite sexy som det gikk an å få noen sko Anonymkode: 5e563...7a4 3
Fru Uperfekt Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, elsker å kle meg opp for typen i høye hæler! Blir desverre ikke mye av der vi bor nå pga dyr parkett på gulvet men når jeg hadde vinyl gulv ble det sexy middag og dressup nesten hver helg, skal sies at jeg har ikke gjort sånn for alle kjærestene jeg har hatt men kjæresten nå er velstelt og magasin-kjekk, rik og kommer hjem med gaver og nye klær til meg rett som det er så det skulle bare mangle at jeg gjorde mitt for å vise at jeg setter pris på den han er for meg ved å være den han setter pris på at jeg er for han 🥰 Å være sexy for hverandre er viktig i et forhold syns jeg! Anonymkode: d4cda...4d5 Hva med å sette parkett beskytter på stiletthælene? https://www.kk.no/mote/skotipsene-du-trenger-na/67944156 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 Utrolig hva man gjør for å tilfredsstille partneren sin innimellom, og ja, her i gården er høye hæler og pent tøy nokså vanlig innimellom. Men skoene i linken syns jeg var stygge, men om det tenner han så why not. Anonymkode: 35afb...621
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 Hva med disse da: https://www.highheels-no.com/no/ankelstovletter-med-plata/strass-mesh-plataboots-15-cm-delight-plata-ankel-boots-med-snoring-i-rod.html Anonymkode: f3c6f...9dc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De skoene der var så lite sexy som det gikk an å få noen sko Anonymkode: 5e563...7a4 Bare ett eksempel. Vær konstruktiv og kom heller med forslag til høyhælte sko som er lekrere. TS Anonymkode: 06b62...452
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med disse da: https://www.highheels-no.com/no/ankelstovletter-med-plata/strass-mesh-plataboots-15-cm-delight-plata-ankel-boots-med-snoring-i-rod.html Anonymkode: f3c6f...9dc Jepp, helt klart! 🔥 Men som sagt kun for en mann som virkelig fortjener det og som strekker seg langt for å vise at han vil se bra ut for meg og gjøre meg glad og fornøyd også. Anonymkode: d4cda...4d5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #11 Skrevet 28. september 2022 Fru Uperfekt skrev (11 minutter siden): Hva med å sette parkett beskytter på stiletthælene? https://www.kk.no/mote/skotipsene-du-trenger-na/67944156 Wow visste ikke at det fantes! Tusen takk for gulltips! Anonymkode: d4cda...4d5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #12 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med disse da: https://www.highheels-no.com/no/ankelstovletter-med-plata/strass-mesh-plataboots-15-cm-delight-plata-ankel-boots-med-snoring-i-rod.html Anonymkode: f3c6f...9dc Liker ikke platå eller horesko. Lekkert, litt glamourøst og feminint er stikkordene. Lakkerte tær og åpne sko/sandaler, gjerne med en tynn lenke rundt ankelen. Da har jeg det hyggelig... TS Anonymkode: 06b62...452
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 Det bråker med sånne sko, synes ikke det er så sexy. Anonymkode: b4252...cee
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp, elsker å kle meg opp for typen i høye hæler! Blir desverre ikke mye av der vi bor nå pga dyr parkett på gulvet men når jeg hadde vinyl gulv ble det sexy middag og dressup nesten hver helg, skal sies at jeg har ikke gjort sånn for alle kjærestene jeg har hatt men kjæresten nå er velstelt og magasin-kjekk, rik og kommer hjem med gaver og nye klær til meg rett som det er så det skulle bare mangle at jeg gjorde mitt for å vise at jeg setter pris på den han er for meg ved å være den han setter pris på at jeg er for han 🥰 Å være sexy for hverandre er viktig i et forhold syns jeg! Anonymkode: d4cda...4d5 Hahaha, ikke mye sexy med slike trivielle ting. Anonymkode: 15700...d75 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #15 Skrevet 28. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Kunne du gått hjemme med slike sko en gang i blant hvis kjæresten synes det er sexy? Blue by Betsey Johnson GINA - Sandaler med høye hæler - ivory/offwhite - Zalando.no Anonymkode: 06b62...452 Ja hva er så rart med å gå med slike? Anonymkode: 0946a...e04
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 Det finnes ikke en eneste mann i verden jeg ville ha ødelagt kroppen og ryggen min for nei. Og de type menn som ville bedt meg om å gå i slikt i mitt eget hjem er fullstendig utelukkende som en mann for meg. Anonymkode: eab7b...00f 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jepp, elsker å kle meg opp for typen i høye hæler! Blir desverre ikke mye av der vi bor nå pga dyr parkett på gulvet men når jeg hadde vinyl gulv ble det sexy middag og dressup nesten hver helg, skal sies at jeg har ikke gjort sånn for alle kjærestene jeg har hatt men kjæresten nå er velstelt og magasin-kjekk, rik og kommer hjem med gaver og nye klær til meg rett som det er så det skulle bare mangle at jeg gjorde mitt for å vise at jeg setter pris på den han er for meg ved å være den han setter pris på at jeg er for han 🥰 Å være sexy for hverandre er viktig i et forhold syns jeg! Anonymkode: d4cda...4d5 Hørtes egentlig littegrann slitsomt ut...🤔Selv hadde jeg nok etterhvert "strevet" litt med og fortsatt føle jeg var bra nok som jeg var,- uten at alt behøvde være "perfekt" bestandig... 😏 Anonymkode: 6dfe1...547
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med disse da: https://www.highheels-no.com/no/ankelstovletter-med-plata/strass-mesh-plataboots-15-cm-delight-plata-ankel-boots-med-snoring-i-rod.html Anonymkode: f3c6f...9dc Hjelp! De var verre enn trådstarter sitt forslag som jeg faktisk syns var litt fine! - men det var meg da... Er vel bra med litt ulik smak også:p Anonymkode: 6dfe1...547 2
Påkrevd Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jepp, elsker å kle meg opp for typen i høye hæler! Blir desverre ikke mye av der vi bor nå pga dyr parkett på gulvet men når jeg hadde vinyl gulv ble det sexy middag og dressup nesten hver helg, skal sies at jeg har ikke gjort sånn for alle kjærestene jeg har hatt men kjæresten nå er velstelt og magasin-kjekk, rik og kommer hjem med gaver og nye klær til meg rett som det er så det skulle bare mangle at jeg gjorde mitt for å vise at jeg setter pris på den han er for meg ved å være den han setter pris på at jeg er for han 🥰 Å være sexy for hverandre er viktig i et forhold syns jeg! Anonymkode: d4cda...4d5 Du mener å være sexy for hverandre er viktig i et forhold........ hvis fyren er dritkjekk, rik og gir deg gaver og klær til stadighet. De andre er det ikke så nøye med. Ref. uthevet tekst. Eller for å si det enklere, golddigging😂
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #20 Skrevet 29. september 2022 Veldig pene og sexy sko synes jeg, de første, ikke de andre. Nydelig farge på sålen også. Digg med kvinner som vil være fin for mannen i stedet for å være en surpomp 😄. Anonymkode: e6c0f...b3a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå