Gå til innhold

Hvorfor har så mange folk bursdag i september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler september er den måneden flest har bursdag.. Knuller folk mer i juletiden kanskje? Eller hva tror dere?

Anonymkode: bce5d...466

Skrevet

Ja, de holder varmen ekstra da ☺️

Anonymkode: e80fb...063

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de holder varmen ekstra da ☺️

Anonymkode: e80fb...063

Nei, folk har fri

Anonymkode: 6381c...bc4

Skrevet

Jeg er laget på julaften så… 

Anonymkode: acaf3...ff3

Skrevet

fordi folk feirer det nye året med å ha sex. 

ettersom veldig mange har sex på nyttårsaften, så kommer jo selvfølgelig barna cirka ni måneder senere. 

Anonymkode: 6dd0c...5f6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kommer vel an på året når de er produsert 9 mnd graviditet produsert i januar klekket i september en fin vinteraktivitet det holder hverandre varme :) 

Endret av Maskinfører
Skrevet

Mine venner er født i april og oktober typisk..ikke ALLE da, men flere 😂 5 venner i april, to av dem på samme dato 😂 sykt greit, lett og huske. Og 3-4 i oktober. Og 3 stk i juli. 

Jeg og en av mine nærmeste venninne er på slutten av året. 😊

Så tror April er ganske populær måned. Den ene vennen min fikk ei datter og i April, to dager før sin egen dag. Reiste hjem fra sykehuset på hans sin bursdag 😊 Veldig fin gave og få med seg hjem! 💜

Skrevet

Vet om flere som har startet prøvingen på nyåret. Så mulig derfor? 

Anonymkode: ed30a...af4

Skrevet

Mitt første barn ble unnfanget på julebord i desember…

Anonymkode: ab884...741

• Liker 1
Skrevet

Tror mange "feiret" det nye året i gamle dager, iallefall her i vår lille bygd. Bor vel rundt 150 her, og 5 stk har bursdag samme dato i september og en har dagen før. 

Anonymkode: d8afe...993

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 19.24):

Mitt første barn ble unnfanget på julebord i desember…

Med sjefen?

Skrevet

Jeg hadde i går, men skulle vært født 11 september. Tvillingene har om 2 uker, men skulle vært født i november. Far har slutten av oktober skulle hatt i januar. 

Anonymkode: fa88d...8f3

Skrevet
Maestro skrev (På 29.9.2022 den 3.58):

Mine venner er født i april og oktober typisk..ikke ALLE da, men flere 😂 5 venner i april, to av dem på samme dato 😂 sykt greit, lett og huske. Og 3-4 i oktober. Og 3 stk i juli. 

Jeg og en av mine nærmeste venninne er på slutten av året. 😊

Så tror April er ganske populær måned. Den ene vennen min fikk ei datter og i April, to dager før sin egen dag. Reiste hjem fra sykehuset på hans sin bursdag 😊 Veldig fin gave og få med seg hjem! 💜

Mars/april og september/oktober er nesten alle "våre" født i. 

Sikkert 20 stk i april. 

Anonymkode: dc01f...9a0

Skrevet
AllahBallah skrev (7 minutter siden):

Med sjefen?

Nei med en som jobbet på en annen avdeling, vi ble senere samboere og fikk flere barn👍🏼

Annonse
Skrevet

Jeg har to september-barn. Vi startet prøving på barn etter sommerferien, etter utepils/vin i ferie ol. Fordi jeg ikke vil drikke alkohol når vi prøver og før vi er gravide så ble det forutså mye spm om jeg dropper alkohol til grilling/hytta osv. Dette er ikke fasit, men mitt valg, jeg har syntes at etter sommer er en fin tid å prøve å bli gravid og så har kroppen min ikke blitt gravid på første eller andre måneden (det er ganske vanlig).

Så jeg har begge gangene sluttet på prevensjon ca i september, og så vil tydeligvis kroppen min gå et par sykluser før det sitter. Så da ble de unnfanget nov/des og ble født i september. Hadde det sittet på første dag uten prevensjon så ville de kommet før. 

Anonymkode: 3e99b...53d

Skrevet
AllahBallah skrev (33 minutter siden):

Med sjefen?

Eller sekretæren.

Gjest Agent smith
Skrevet

Fordi menn er mest fruktbare i november-desember på verdensbasis så blir det født flest barn i august og september

Skrevet

Julebordknulla vel ?

Skrevet

Folk vaska seg bare til jul før og da ble det født barn 9måneder senere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...