Gå til innhold

La på meg mye de siste årene, savner sex så utrolig mye, men skjema over kroppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tjukkere en jeg noen gang har vært. Flere år siden jeg har hatt sex, og nå tørr jeg ikke for jeg er så ukomfortabel med kroppen og vekten. Har lyst til å møte noen, men føler jeg må gå ned 30-40 kg først...

Anonymkode: 1c10c...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gjør du etterfølgende.

1. Slanker deg og aksepter den du er og opplev deg selv som seksuelt vesen.

2. Ikke slank deg men aksepter den du er og opplev deg selv som seksuelt vesen.

Uansett, lær å elske deg selv. Det er alltid noen som ønsker seg deg, akkurat som du er ❤️ 

Anonymkode: 7d4e8...fde

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Etter jeg gikk opp 20kg så elsker menn kroppen min mer enn noen gang!

Anonymkode: 3013a...9fd

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da gjør du etterfølgende.

1. Slanker deg og aksepter den du er og opplev deg selv som seksuelt vesen.

2. Ikke slank deg men aksepter den du er og opplev deg selv som seksuelt vesen.

Uansett, lær å elske deg selv. Det er alltid noen som ønsker seg deg, akkurat som du er ❤️ 

Hva er et seksuelt vesen?

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er tjukkere en jeg noen gang har vært. Flere år siden jeg har hatt sex, og nå tørr jeg ikke for jeg er så ukomfortabel med kroppen og vekten. Har lyst til å møte noen, men føler jeg må gå ned 30-40 kg først...

Ikke tenk for mye sånn, mye bedre å bare finne en som liker deg som du er. De fins overalt, men har det bare ikke stemplet i panna. Løft blikket, tro på deg selv, og se hvem som smiler til deg!

Anonymkode: 21ee3...53c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det på akkurat samme måte.. lagt på meg 20 kg og derfor sluttet helt med flørting, dating og sex. Klarer ikke å fake selvtillit og utstråling når jeg hater kroppen min..

Anonymkode: 7fab4...098

Skrevet
Flintis skrev (1 time siden):

Hva er et seksuelt vesen?

Seksuelt vesen er menneske som liver ut og er stolt over sin seksualitet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Seksuelt vesen er menneske som liver ut og er stolt over sin seksualitet.

Så da må en ha noen å ha sex med for å leve ut sin seksualitet og derigjennom være et seksuelt vesen?

Skrevet

Sier som flere andre: Finn deg heller noen som liker deg som den du er. Mange som liker noen kilo ekstra. 

Ha fokus på hva kroppen din klarer i stedet for hvordan den ser ut. Det er tross alt viktigere at den fungerer enn at den er 30-40 kg mindre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kroppen, kun kroppen?

Min erfaring er, hvis en person ikke har stort annet å by på en kroppen så er det kroppen de vil fremheve og spille på. 

Anonymkode: 95e69...42a

Skrevet

Da var du vel heldig og la på deg jevnt over? Hos meg har det meste lagt seg rundt magen, ikke særlig pent..

Anonymkode: 7fab4...098

Skrevet
Flintis skrev (32 minutter siden):

Så da må en ha noen å ha sex med for å leve ut sin seksualitet og derigjennom være et seksuelt vesen?

Nei, man kan også onanere.

Anonymkode: e677e...89c

Skrevet

Tja hvis du trenger hjelp på motivasjonen

May be a meme of 2 people and text that says "After all... why not? /s'pg? it like a shouldn't eat"

Her er et bilde jeg tok. Som forestiller at han skal ta maten min. Men så skal jeg gå på diett i et år etter det bilde :)

IMG_0105.jpg

Skrevet (endret)

Btw du kan sende meg DM elller privat melding hvis du føler du vil snakke om det. Innenfor tips og motivasjon eller å bli venner å ha chit chat eller noe. Uansett jeg håper du finner det du leter etter ^^

Jeg selv led av depresjon, så tok jeg meg sammen og mistet kanskje flere 20 kg eller noe når jeg var overvektig. Uansett aldri gi opp hvis du virkelig vil gå for det! Håper ellers alt går fint ^^

Endret av Woah0
Skrevet
Flintis skrev (38 minutter siden):

Nei man kam ha mye sex med seg selv og være et seksuelt vesen. Eller være et seksuelt vesen når man er med andre men som er i midlertidig sølibat 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei man kam ha mye sex med seg selv og være et seksuelt vesen. Eller være et seksuelt vesen når man er med andre men som er i midlertidig sølibat 

Må en føle seg sexy for å være et seksuelt vesen?

Skrevet
Flintis skrev (29 minutter siden):

Må en føle seg sexy for å være et seksuelt vesen?

Det handler mer om at du er tilfreds på det du tenner på. For eksempel om du er biseksuell og ikke vil innrømme det over for deg selv. Hvem prøver du å lure? Vi kan ikke lyve til oss selv, selvom vi eller våre tidligere omsorgspersoner ikke liker det og at det går mot noe som er oppdiktet av andre mennesker - "gode verdier". Å være seksuelt vesen er å stå opp og være den mann er, over for seg selv og være tilfreds med det. 

Skrevet

Samme båten jeg også. Kun en som kanskje ikke har vært helt fornøyd ellers har de andre 3 likt meg 😊 derimot hater jeg meg selv 😅

Anonymkode: 7327c...662

Skrevet

Snakk med legen din om saxenda, et hjelpemiddel for å dempe overspising 

Anonymkode: 3153e...eae

Skrevet

Jeg har gått fra feit til slank, det har ikke gitt meg hverken mer eller bedre sex. Jeg føler meg egentlig dårligere og svakere etter å ha mistet vekten.

Fantasien om hva som skjer med en slankere kropp, kan for være bedre enn virkeligheten. Kos deg med den kroppen du har nå!

Anonymkode: 5500b...600

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...