AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Jeg har holdt på med en fyr lenge! Siden ifjor, så hadde vi en pause i mars. Og fant tilbake til hverandre u juni igjen. Fra siste helgen i juli har vi hengt med hverandre hver helg, ting er annerledes denne gangen på en bra måte. men på søndag som var så sa han at han får panikk fordi jeg ofte sier at jrg savner han. Men jeg savner han jo! Hva er det han får panikk av? Er bare litt lei meg nå og tenker at jeg har vært for tilgjengelig for han :( Anonymkode: 1656a...346
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Har dere snakka om hva dere er ute etter, og hva dere driver med? Anonymkode: c319e...cc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Panikk? Hvor gammel er den gutten? Anonymkode: 8d681...409 1
Anonym1006 Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Panikk? Hvor gammel er den gutten? Anonymkode: 8d681...409 Han er 32! Skulle tro han var 16.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Altså han får panikk fordi han ikke vil at du skal få følelser for han og tro at dere er noe ler enn dere er. Hadde han likt deg seriøst så hadde han syns det hadde vært koselig, så her er det nok bare friends with benefits Anonymkode: 35302...025 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså han får panikk fordi han ikke vil at du skal få følelser for han og tro at dere er noe mer enn dere er. Hadde han likt deg seriøst så hadde han syns det hadde vært koselig, så her er det nok bare friends with benefits Anonymkode: 35302...025 Rettet tekst Anonymkode: 35302...025
Anonym1006 Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har dere snakka om hva dere er ute etter, og hva dere driver med? Anonymkode: c319e...cc8 Vi snakket om det sist, men da var det kun ligging. Nå er det bare veldig annerledes! Jeg har fått nøkler til leiligjeten hans osv. vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Er redd for å bli avvist hvis jeg spør han hva han tenker om dette. For er ikke klar for å gi slipp.
Anonym1006 Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså han får panikk fordi han ikke vil at du skal få følelser for han og tro at dere er noe ler enn dere er. Hadde han likt deg seriøst så hadde han syns det hadde vært koselig, så her er det nok bare friends with benefits Anonymkode: 35302...025 Men er det ikke rart at han ikke ønsker det når jeg har fått nøkler til leiligheten hans, og meste parten av tiden vi er med hverandre da ligger ikke vi. Veldig spesielt men kan stemme det du sier
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 1 minutt siden, Anonym1006 said: Vi snakket om det sist, men da var det kun ligging. Nå er det bare veldig annerledes! Jeg har fått nøkler til leiligjeten hans osv. vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Er redd for å bli avvist hvis jeg spør han hva han tenker om dette. For er ikke klar for å gi slipp. Ikke vær redd for å spør. Dere har har hatt noe på gang siden i fjord minus mars. Blir han skremt av at du spør, så var det det rette spørsmål. Anonymkode: 8d681...409 1
micromaya Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 Du spør hva vi tenker, og jeg er enig i det svaret du har fått. Ingen grunn til panikk dersom det hadde vært følelser i bildet – og den nøkkelen har du nok bare av praktiske grunner. Sorry to say… 3 1
Anonym1006 Skrevet 28. september 2022 #11 Skrevet 28. september 2022 micromaya skrev (3 minutter siden): Du spør hva vi tenker, og jeg er enig i det svaret du har fått. Ingen grunn til panikk dersom det hadde vært følelser i bildet – og den nøkkelen har du nok bare av praktiske grunner. Sorry to say… Praktiske grunner som hva?
Anonym1006 Skrevet 28. september 2022 #12 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke vær redd for å spør. Dere har har hatt noe på gang siden i fjord minus mars. Blir han skremt av at du spør, så var det det rette spørsmål. Anonymkode: 8d681...409 Det er sant. Er bare så grusomt dette her
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 Anonym1006 skrev (8 minutter siden): Vi snakket om det sist, men da var det kun ligging. Nå er det bare veldig annerledes! Jeg har fått nøkler til leiligjeten hans osv. vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Er redd for å bli avvist hvis jeg spør han hva han tenker om dette. For er ikke klar for å gi slipp. Det er verre å kaste bort år på noe du tror er seriøst hvis ikke han ikke er der. Anonymkode: c319e...cc8 1 2
Anonym1006 Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er verre å kaste bort år på noe du tror er seriøst hvis ikke han ikke er der. Anonymkode: c319e...cc8 Det er sant. Vi har det bare så bra sammen, lenge siden jeg har følt meg så trygg emd noen
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #15 Skrevet 28. september 2022 Tenker at tråden kommer til å stenges pga rævva overskrift. Anonymkode: b9e0f...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 Anonym1006 skrev (10 minutter siden): Vi snakket om det sist, men da var det kun ligging. Nå er det bare veldig annerledes! Jeg har fått nøkler til leiligjeten hans osv. vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Er redd for å bli avvist hvis jeg spør han hva han tenker om dette. For er ikke klar for å gi slipp. Da har dere jo avklart at det kun er sex. Nøkler er av praktiske grunner og sikkert fordi du kommer i forkant før han kommer hjem? Han bryr seg ikke engang nok til å prioritere deg men bare vil ha en sexservice som er klar når han gidder. Er vel mye bedre å bli avvist og avslutte det nå enn å få enda mer følelser og bruke enda mer tid med han når du uansett samme hvordan du vrir på det kommer til å ende opp såret? Jo mer tid du kaster bort av livet ditt på han jo mer bitter vil du bli på deg selv når du har kommet deg over kjærlighetssorg for at du lot deg utnytte og bruke på den måten. Anonymkode: 35302...025 2 1
micromaya Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 4 minutter siden, Anonym1006 said: Praktiske grunner som hva? Det er vel mindre styr for ham å få deg til å komme til han når du har egen nøkkel? Ellers måtte dere koordinert det bedre, om du feks skulle inn før han kom hjem osv. Jeg kan selvfølgelig ta feil her… bare magefølelsen som snakker 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 Anonym1006 skrev (5 minutter siden): Det er sant. Vi har det bare så bra sammen, lenge siden jeg har følt meg så trygg emd noen Det er en illusjon du selv skaper. Du er ikke trygg med han, det var til og med tre måneder pause mellom dere og dere kommer ingen vei. Han vil ha noe uforpliktende og kan når som helst ligge med, date eller bli kjæreste med en annen. Han gjengjelder ikke følelsene dine og uttrykker misnøye med at du har følelser for han. Det er uforutsigbart og alt annet enn trygt, ikke la oxytocinen lure deg bare fordi det produseres mer av det fordi han holder rundt deg iblandt. Anonymkode: 35302...025 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke vær redd for å spør. Dere har har hatt noe på gang siden i fjord minus mars. Blir han skremt av at du spør, så var det det rette spørsmål. Anonymkode: 8d681...409 TS, jeg lurer også på hva du mener med at du har vært for tilgjengelig? Anonymkode: 8d681...409 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #20 Skrevet 28. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er en illusjon du selv skaper. Du er ikke trygg med han, det var til og med tre måneder pause mellom dere og dere kommer ingen vei. Han vil ha noe uforpliktende og kan når som helst ligge med, date eller bli kjæreste med en annen. Han gjengjelder ikke følelsene dine og uttrykker misnøye med at du har følelser for han. Det er uforutsigbart og alt annet enn trygt, ikke la oxytocinen lure deg bare fordi det produseres mer av det fordi han holder rundt deg iblandt. Anonymkode: 35302...025 Bra skrevet Anonymkode: 8d681...409 2
Anbefalte innlegg