Gå til innhold

Hvor lenge klarer du å holde deg uten å runke? Hva er din rekord? Er det kjempelett for damer å holde seg lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann tror jeg at 2 uker er rekorden kanskje. Har runket nesten ukentlig siden 12-årsalderen. 

Vanskelig å runke når du er på ferie med andre og du ikke ønsker at toalettet skal lukte. 

Hva med deg?

Anonymkode: 39df3...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dame her. Vet ikke lengste er sikkert ett år eller noe men pleier 2-3 dager i uken ish kommer an på hvor i syklusen

Anonymkode: 8f31b...cb5

Skrevet

Hvorfor i allverden må du runke så grisete at toalettet lukter...? Menn er anbefalt rundt 20 utløsninger i måneden for å minske sjansen for kreft. 

Anonymkode: 5eeb6...d33

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å runke når du er på ferie med andre og du ikke ønsker at toalettet skal lukte. 

Whatwhatwhat? 😅

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

Whatwhatwhat? 😅

Ja. Hvis det er dårlig lufting er det altfor risikabelt. 

Skrevet

1 gang i året hadde gått fint. 

Anonymkode: 1850e...1a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Hvis det er dårlig lufting er det altfor risikabelt. 

Om du ikke bare trollieerer nå - så må du ta en prat med fastlegen din, altså. Dette høres ikke bra ut :riste: :redd:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det lengste jeg har gått er vel 1 år, har ikke så stort behov for å få orgasme. 

Anonymkode: b52ec...a1e

Skrevet

Har aldri interessert meg å teste ut dette, mer enn en dag eller to uten en orgasme er bare ikke noe for meg. Et helt døgn uten sex eller onani er heller unormalt for min del. Er godt voksen mann.

Avslørende lukt høres mye mer unormalt ut, syns nå jeg. 

Anonymkode: 2335b...b24

Skrevet

2 dager er nok tid til å få betre orgasme, hvis det er det menn er på jakt etter, med å holde igjen. Ellers ser jeg personlig ikke noe lukrativt med å praktisere disse NOFAP greiene.

Anonymkode: a5790...1eb

Skrevet

Er nok ikke lettere for damer å holde seg enn menn. Alt handler om disiplin og valg. Rekorden min er rundt 9-10 måneder, er dame og dette er ingenting sammenlignet med menn som vier hele livet til munketilværelsen

Anonymkode: cf2d7...ffe

Skrevet

No nut November kan jeg få til, på samme måte som hvit måned i januar. 

Anonymkode: 7c82e...00c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som mann tror jeg at 2 uker er rekorden kanskje. Har runket nesten ukentlig siden 12-årsalderen. 

Hva med deg?

🤣🤣🤣 du er vel en av de som skriver runketråder her inne kanskje? 

Anonymkode: 37ccd...488

Skrevet

1 gang i året. går på medisin som gir null sexlyst. onanerer om det er liv i underlivet som jeg ikke har bedt om. typ 1g i året eller om jeg har hatt en våt drøm(sjelden)

Skrevet

Mann her 6 uker, skal si det gjorde godt når den tiden var over.

Anonymkode: 45ece...c3e

Skrevet

Min sexlyst forsvant sammen med overgangsalderen, så jeg onanerer ikke lenger. Litt trist. Jeg har ikke en gang lyst til å ha lyst lenger. Kommer aldri på å forsøke å onanere. 

Anonymkode: 4e16c...2c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min sexlyst forsvant sammen med overgangsalderen, så jeg onanerer ikke lenger. Litt trist. Jeg har ikke en gang lyst til å ha lyst lenger. Kommer aldri på å forsøke å onanere. 

Håper du ikke har mann og hvis det er tilfelle, at du er såpass raus å gi han fripass til å ha seg med andre.

Skrevet

Kvinne 34 her. Jeg må ha en mann i livet mitt for å kjenne på lysten til å onanere. Hvis ikke har jeg ikke noe sexlyst, ei heller til å onanere. Men med en gang jeg blir involvert med en mann så kommer lysten. Et spennende bekjentskap, noen jeg dater, kjæresten. 

Men har merket det at hvis jeg ikke onanerer jevnlig, typ ihvertfall annenhver uke, så får jeg orgasmer i søvne. Rimelig intense også. Så tydeligvis er det et behov kroppen min vil ha dekket. 😛

Anonymkode: 5ec8e...15c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Håper du ikke har mann og hvis det er tilfelle, at du er såpass raus å gi han fripass til å ha seg med andre.

Jeg har en mann, ja. Vi har ikke et åpent forhold. Jeg skrev ikke at jeg aldri har sex, jeg skrev at jeg aldri onanerer. Vi har jevnlig sex for hans del, selv om det ikke gir meg noe.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...