AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Trenger tips til hvordan innrede Anonymkode: a2bde...5a5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Hva slags hus har du? Hvilke farger? Jeg bor i et eldre gårdshus så jeg samler på gamle møbler og gammeldags interiør. Anonymkode: 82830...864
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Slettvoll 😄 Anonymkode: f857c...18c 1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Jeg liker godt den nordiske stilen som er in nå med en miks av møbler og gjenstander fra forskjellige tiår. Har arvet og kjøpt brukt det meste av både interiør og pynteting. Omgir meg bare med gjenstander som har en personlig verdi/historie, noe som skaper dynamikk og egenart (liker jeg å tro i hvert fall!) Er nesten enklere å si hva jeg ikke liker enn hva jeg liker, det jeg ikke liker er de der tynne metallbeina som mange salongbord og stoler har nå. Er heller ikke begeistret for hjørnesofa, spesielt ikke hvis den er grå. Jeg liker godt lenestoler med lav rygg og små retro bord plassert rundt omkring. Har en drøm om å dra til Danmark og handle et lass med brukte møbler!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags hus har du? Hvilke farger? Jeg bor i et eldre gårdshus så jeg samler på gamle møbler og gammeldags interiør. Anonymkode: 82830...864 Har en moderne leilighet med både sort, hvitt, lysegrønn og sand farge på veggene i hver sine rom. Vil pynte og møblere i en mer gjennomført stil. Særlig pyntegjenstander jeg har er bare sånne ting jeg har skranglet med meg i alle år, fått i gaver og arvet per i dag og det ser litt rotete ut uten en gjennomført stil Anonymkode: a2bde...5a5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Følger trendene fra nille og rusta 😅 Anonymkode: 34645...227 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 Av møbler har jeg en god miks, har aldri vært tro mot et merke. Men liker rene linjer, ensfarget, mye hvitt og grått. Brukte interiørarkitekt fra Slettevoll for noen år siden, og har bygd på etter det. Er mest opptatt av at minst mulig skal berøre selve gulvet, slik at jeg kommer til med støvsuger overalt. Jeg har aldri lagt mye penger i kunst. Kjøper store print, abstrakte motiver, på nett eller reise, og bytter innimellom. Vil heller ikke at det står så mye fremme. Har en stor glassbolle der det ofte ligger frukt på spisebordet. Noen vaser med fjær eller ferske blomster. Noen store, grønne planter. Salongbordene er som regel tomme. Lamper er jeg i overkant opptatt av, der har jeg kjøpt det meste fra lampeavdelingen på Illums. Også bordlamper til skjenker i stedet for pynt. Anonymkode: b3fec...471
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 Noen tips til bilder av gjennomført stil? Anonymkode: a2bde...5a5
Pal Fungi Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 Jeg liker retro, så jeg har laget meg min egen lille diner i spisestua 😊 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 Jeg eeeelsker denne stilen: (Fra en annonse av et gammelt byhus som ble solgt i Hamar nå i sommer) Dessverre bor jeg i husbankhus fra 70-tallet, så helt umulig for meg å få til det samme hjemme 😛 Anonymkode: a3db3...9da 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #12 Skrevet 29. september 2022 Liker typisk nordisk/europeisk stil som ikke helt er noe definert stil. Som ikke følger trender, farger osv. sånn at jeg som amatør ikke helt kan se om det er fra i år eller 90 eller 70-tallet. Treverk, keramikk og steingods, lin og ull, fliser, litt enkelt og underpynta. Rolige farger og lite variasjon i paletten. Naturfarger, ikke grått. Ganske motsatt av feks Slettvold som noen nevner, nærmere IKEA på sitt mest minimalistiske. Feks home and cottage eller ferm living liker jeg svært dårlig. På arkitektenes hjem er det en del hus med veldig fin innside syns jeg. Eller kunsthjem på IG, der er det og en del fint Anonymkode: f314a...c76
Sen ve ben Skrevet 29. september 2022 #13 Skrevet 29. september 2022 Pal Fungi skrev (1 time siden): Jeg liker retro, så jeg har laget meg min egen lille diner i spisestua 😊 Wow😍 I love it 🤛 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #14 Skrevet 29. september 2022 Oi, det er så vanskelig å velge at jeg er glad jeg har flere "lekeplasser " for å leke med ulike stiler. Hjemme har vi ganske klassisk stil, litt slettvoll- stil, men med litt eklektiske/personlig vri innslag, ettersom fine ting vi plukker opp på reiser veves inn i interiøret. Min mann er også veldig glad i design- dekor, så det blir en veldig personlig miks totalt sett. Et hjem som skiller seg ut litt, men får mange komplimenter for hvordan vi har det. Også hytta har litt den miksen, men på en mer leken måte. Marokko møter norsk fjellheim, på en måte. Jeg har fått meg en retro campingvogn, hvor jeg leker meg med pasteller. Vi har en eldre båt der jeg leker meg med litt røff rocka stil. Min kjære har en leilighet i utlandet, der jeg leker meg med arabisk glam vs nordiske rene linjer og nøysomhet. Interiør er så gøy, og jeg liker veldig mye. Det jeg virkelig misliker er tunge og store skinnmøbler. Jeg egentlig tunge og store stoler og sofaer generelt, samt skrikende farger, som rødt, oransje og skarpe grønnfarger. Anonymkode: 75691...7c1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #15 Skrevet 29. september 2022 Jeg liker en blanding av retro og moderne. Retro skjenk, stuebord, osv. og litt design-lamper og mer moderne tekstiler. Av pynt er jeg glad i grønne planter i litt unike blomsterpotter, lysestaker og kunst på veggene. Er ikke glad i "nips" som figurer og sånt. Anonymkode: 6ee4b...934
JegMotStrømmen Skrevet 29. september 2022 #16 Skrevet 29. september 2022 Jeg er i 50 åra, og har møbler på min egen alder. Av pyntegjenstander foretrekker jeg malerier, grønne planter og orkideer, i potter som matcher møblene mine. Ellers så har jeg noen større vaser og lysestaker, litt statement-aktige. Nøytrale vegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå