Gå til innhold

hvordan sjekke damer

Gjest hallaballa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hallaballa
Poenget er at å lure kvinnene ikke gir deg noe langsiktig lykke.

jeg er ganske lykkelig skjønner du. jeg får pule ofte med forskjellige damer og slipper maset som hører med et forhold.

du derimot, framstår som ganske forbanna ulykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kan ikke fordra denne taktiske tankegangen. Så lenge man er oppriktig interessert og nysgjerrig på noen, kommer man faktisk langt. Kommer man ikke langt, er det sikkert en mening med det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hallaballa
Huff, jeg kan ikke fordra denne taktiske tankegangen. Så lenge man er oppriktig interessert og nysgjerrig på noen, kommer man faktisk langt. Kommer man ikke langt, er det sikkert en mening med det også...

nå bryr vi ikke oss så mye om det. det er tusenvis av frustere unge menn i landet som daglig går rundt og ser veldreide unge jenter rundt seg, men de får ikke pult.

jentene har makt i at guttene vil pule dem, og misbruker den grovt. min misjon at er at guttene skal ta den tilbake.

1. jenter liker sex like godt som gutter

2. ikke skjul din maskulinitet

3. ikke skam deg over å ville rundpule de fleste jenter du møter. de burde være smigret.

jeg skjønte ikke hvordan ting fungerte selv før jeg var litt over tyve. nå har ingen jenter makt over meg lenger. hvis en prøver seg med å spille kostbar, setter krav o.l. er hun ferdig. hun er bare en av mange og ikke unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gustenpus

Nja, det tror jeg er slik jenter gjerne vil se seg selv og spillet mann og kvinne spiller.

Gutter som sliter med å møte jenter vil ha godt av å lære seg noen "triks". Og ja, det er det det er: triks. Det er ikke løsningen på å treffe miss right, men noen enkle grep som får kvinner til å respondere positivt. Slik som det finnes en del triks som får menn til å respondere. Noen av disse triksene er felles for kjønnene, andre er spesifikke.

De aller fleste gutter med sjekke-problemer vil komme langt med å tenke litt mer på utseendet, tvinge seg selv til et mer selvsikkert utrrykksmønster og fjerne pidestallen der en uerfaren gutt vil ha lett for å sette Kvinnen. Tull med dem, vis at du ikke er desperat, vis din seksualitet, vær trygg på deg selv. Så får du kontakt og interesse, og ditt virkelige jeg vil gi betydning for hva som skjer etterpå.

Jeg har jo en masse krav og ønsker til hva jeg finner attraktivt med kvinner, men jeg anerkjenner at enhver kvinne som har gjort seg litt flid med utseendet, smiler pent til meg for å vise interesse og er mer av den ydmyke enn den brautende sorten, vil gjøre meg interessert nok til å prate med henne for å se om hun er noe for meg. Selv om hun ikke møter de andre "kriteriene" mine. Det er triggere som sitter dypt inne i primathjernen min :sjenert:

På samme vis vil en mann som utstråler seksualitet, selvsikkerhet og avslappethet komme seg forbi det første filteret til svært mange kvinner. Og dere har noen tøffe filtre, damer :grine2: Et trist syn å se en hyggelig men tafatt kar bli skutt ned på byen ...

Jeg ville ikke startet med musklene, men min erfaring er at kvinner gjerne vil at du har dem, men ikke at du skal være opptatt av deg selv nok til å trene hardt for å få dem. De skal liksom bare være der i en passe moderat mengde ;) Og det er de jo sjelden.

Etter kontakt og gjensidig interesse er etablert vil ikke muskler eller all verdens triks hjelpe deg hvis dere ikke matcher.

Sa'n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, det tror jeg er slik jenter gjerne vil se seg selv og spillet mann og kvinne spiller.

Gutter som sliter med å møte jenter vil ha godt av å lære seg noen "triks". Og ja, det er det det er: triks. Det er ikke løsningen på å treffe miss right, men noen enkle grep som får kvinner til å respondere positivt. Slik som det finnes en del triks som får menn til å respondere. Noen av disse triksene er felles for kjønnene, andre er spesifikke.

De aller fleste gutter med sjekke-problemer vil komme langt med å tenke litt mer på utseendet, tvinge seg selv til et mer selvsikkert utrrykksmønster og fjerne pidestallen der en uerfaren gutt vil ha lett for å sette Kvinnen. Tull med dem, vis at du ikke er desperat, vis din seksualitet, vær trygg på deg selv. Så får du kontakt og interesse, og ditt virkelige jeg vil gi betydning for hva som skjer etterpå.

[...]

På samme vis vil en mann som utstråler seksualitet, selvsikkerhet og avslappethet komme seg forbi det første filteret til svært mange kvinner. Og dere har noen tøffe filtre, damer  :grine2:  Et trist syn å se en hyggelig men tafatt kar bli skutt ned på byen ...

Jeg ville ikke startet med musklene, men min erfaring er at kvinner gjerne vil at du har dem, men ikke at du skal være opptatt av deg selv nok til å trene hardt for å få dem. De skal liksom bare være der i en passe moderat mengde ;) Og det er de jo sjelden.

Etter kontakt og gjensidig interesse er etablert vil ikke muskler eller all verdens triks hjelpe deg hvis dere ikke matcher.

Sa'n  ;)

Jeg er så enig så enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg enig i - men dette mener jeg jo er ting man bør gjøre mest for sin egen personlige utvikling og ikke fordi man vil legge ned damer, hvis du skjønner hva jeg mener. Ingen har det bra dersom de er utrygge på seg selv og sin egen seksualitet, så dette er jo ting man burde jobbe med hos seg selv uavhengig av om man er på sjekkern eller ikke.

Jeg tror egentlig ikke vi er så uenige som det kan virke :)

Det jeg er motstander av er den slags kynisme som noen ganger viser seg. At man gjør ting eller oppfører seg på en bestemt måte utelukkende for å få draget, og ikke fordi det er et sant uttrykk for ens personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ganske lykkelig skjønner du. jeg får pule ofte med forskjellige damer og slipper maset som hører med et forhold.

du derimot, framstår som ganske forbanna ulykkelig.

koselig for deg at du er lykkelig da, selv er jeg lykkelig med min kjæreste, folk er jo forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

En kommentar til diskusjonen mellom valentino og hallaballa:

Jeg har lest innleggene deres og kommet til en konklusjon at dere begge har rett!

Jeg støtter fullt ut dg valentino, mn hallaballa har også rett. Livet handler om balanse, " ikke for mye og ikke for lite", d gjelder alt, spesielt om din personlighet. Jeg mener at man må finne sin egen balanse mellom "fyren" til valentino, og hallaballas ideal, en kombinasjon.

Da tror jg man har et ganske bra utganspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...