valentino Skrevet 29. november 2005 #21 Del Skrevet 29. november 2005 det er like håpløst. hvem er ute etter å få seg kjæreste? da blir man unødig knyttet til den jenten som skulle forbarme seg over deg og hun får makten i forholdet.← Her avslørte du deg kraftig. Siden du påstår dette har du høyst sannsynlig opplevd dette selv. Det er ikke tilfeldig, og det skyldes at du har feil tankesett på en del viktige områder. Du må være herre over ditt eget liv. Du må legge vekk kompleksene (som jeg er overbevist over er årsaken til at du er så opptatt av muskler). Hadde du som jeg anbefaler sørget for å forbedre alle de andre tingene i livet ditt. Ikke bare muskelmassen, så vil du ikke blir utnyttet på noen som helst måte. Men du kan jo velge å leve på den livsløgnen din om at musker betyr alt. Du kan umulig vite mye om de kvinnelige tiltrekningsmekanismene. Du må ikke tro at kvinner tiltrekkes og tennes av de samme ting som menn. Vektingen på de ulike faktorene er ulik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #22 Del Skrevet 29. november 2005 Her avslørte du deg kraftig. Siden du påstår dette har du høyst sannsynlig opplevd dette selv. Det er ikke tilfeldig, og det skyldes at du har feil tankesett på en del viktige områder. Du må være herre over ditt eget liv. Du må legge vekk kompleksene (som jeg er overbevist over er årsaken til at du er så opptatt av muskler). Hadde du som jeg anbefaler sørget for å forbedre alle de andre tingene i livet ditt. Ikke bare muskelmassen, så vil du ikke blir utnyttet på noen som helst måte. Men du kan jo velge å leve på den livsløgnen din om at musker betyr alt. Du kan umulig vite mye om de kvinnelige tiltrekningsmekanismene. Du må ikke tro at kvinner tiltrekkes og tennes av de samme ting som menn. Vektingen på de ulike faktorene er ulik. ← kanskje du skal jekke deg et par hakk, dr phil? hvis man er opptatt av å se bra ut så har man komlekser. det er jo klassisk norsk analyseringsmønster. de som ikke trives blant middelmådighetene er ikke psykisk stabile. jeg er så absolutt herre over mitt eget liv. jeg har fire-fem jenter jeg kunne ringt til og mer eller mindre øyeblikkelig fått over på besøk for uforpliktende sex. jeg har aldri latt en eiesyk drage fått bestemme over livet mitt, men har sett det skje mang en kamerat. så du i det hele tatt listen jeg skrev? er det noen jenter her som har sagt seg uenige? ikke som jeg har fått med meg. jenter, gi gjerne tilbakemelding på hva dere synes om tipsene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #23 Del Skrevet 29. november 2005 kanskje du skal jekke deg et par hakk, dr phil? hvis man er opptatt av å se bra ut så har man komlekser. det er jo klassisk norsk analyseringsmønster. de som ikke trives blant middelmådighetene er ikke psykisk stabile. ← Det er forskjell på å se bra ut og å bygge muskler 3-4 ganger i uken. jeg er så absolutt herre over mitt eget liv. jeg har fire-fem jenter jeg kunne ringt til og mer eller mindre øyeblikkelig fått over på besøk for uforpliktende sex. jeg har aldri latt en eiesyk drage fått bestemme over livet mitt, men har sett det skje mang en kamerat. ← Så du mener at du er herre over ditt eget liv fordi det finnes fem kvinner du kan ha sex med nå? Dersom det er det eneste du har så vil du bli en ganske hul person å være sammen for en jente over tid. Og, hvis aldri en kvinne har fått bestemme over livet ditt. Hvorfor tror du det kommer til å skje dersom du får deg kjæreste? Det er noe som skurrer voldsomt her. Såpass at jeg vet du lyver. så du i det hele tatt listen jeg skrev? er det noen jenter her som har sagt seg uenige? ikke som jeg har fått med meg. jenter, gi gjerne tilbakemelding på hva dere synes om tipsene mine. ← Jeg er enig i listen, men det med å bygge muskler tar lang tid. Derfor er ikke dette noe man bør gjøre kun for å trekke damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #24 Del Skrevet 29. november 2005 god natt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest innomgjest Skrevet 29. november 2005 #25 Del Skrevet 29. november 2005 En mann som trives med seg selv er en tiltrekkende mann. En som er trygg på seg selv utstråler noe som de fleste kvinner tiltrekkes av..om han er sjenert spiller ingen rolle..og muskler har ingen ting å gjøre med dette 'it' som han må ha for at jenter skal falle.. Hilsen en kvinne midt i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. november 2005 #26 Del Skrevet 29. november 2005 Se for deg en mann som ikke har nevneverdige problemer i sitt liv: Han trives sosialt, han trives alene. Han har ikke problemer med helsa og tar vare på kroppen sin. Han bryr seg ikke om hva andre synes om han. Han er fornøyd med jobben sin. Han har ikke problemer med å skaffe seg venner. Han kan velge sine egne venner som gir han mening. Han har romslig økonomi slik at han har stor frihet. Kort sagt: Han har stor innflytelse på hvordan han skal leve sitt eget liv. Hvordan tror dere en slik mann blir sett på hos kvinner? De musklene dine kan du stappe et sted sola ikke skinner. De betyr ikke en dritt om kvinnen møter en slik mann jeg beskriver. ← Etter lengre tid i en særs kroppsfiksert by må jeg si du har rett her. Mine pinglearmer skremte ingen (kanskje bortsett fra de største bimboene, da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 29. november 2005 #27 Del Skrevet 29. november 2005 - ikke gå rundt med ett øyenbryn og lignende. ← Nei, ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. november 2005 #28 Del Skrevet 30. november 2005 det er like håpløst. hvem er ute etter å få seg kjæreste? da blir man unødig knyttet til den jenten som skulle forbarme seg over deg og hun får makten i forholdet. hvis du lenge har vært ute etter en spesiell person er det lureste du kan gjøre å begynne å tenke på henne som en av mange. hun er kun en av mange millioner jenter. ikke spesiell i det hele tatt. gå ut og sjekk opp fem andre jenter og gå deretter tilbake til henne og prøv igjen. suksess. det er mulig du har vært heldig med å være deg selv men for de fleste er det veien til puling en gang hvert tredje år eller et krampaktig forhold med en annen som ikke finner noe bedre. ← flere enn du tror som er ute etter å få seg kjæreste, hva har man egentlig igjen for å pule rundt på mange damer hele livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. november 2005 #29 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) flere enn du tror som er ute etter å få seg kjæreste, hva har man egentlig igjen for å pule rundt på mange damer hele livet? ← Fyren har jo åpenbart store komplekser. Derfor behøver han hele tiden bekreftelse fra flere kvinner hele tiden. Endret 30. november 2005 av valentino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. november 2005 #30 Del Skrevet 30. november 2005 han vet ikke hva han går glipp av, livet består av mer enn sex, alle ønsker vel egentlig at noen skal elske de. og selvom man får seg kjæreste betyr ikke det at hun skal bestemme over livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChillOn Skrevet 30. november 2005 #31 Del Skrevet 30. november 2005 Her avslørte du deg kraftig. Siden du påstår dette har du høyst sannsynlig opplevd dette selv. Det er ikke tilfeldig, og det skyldes at du har feil tankesett på en del viktige områder. Du må være herre over ditt eget liv. Du må legge vekk kompleksene (som jeg er overbevist over er årsaken til at du er så opptatt av muskler). Du kan umulig vite mye om de kvinnelige tiltrekningsmekanismene. ← Her avslørte du deg kraftig. Siden du tar diskusjonen fra det generelle til det personlige plan, har du høyst sannsynlig opplevd at en ny person truer din posisjon som dame-ekspert her på forumet. Det er ikke tilfeldig, og det skyldes at du har feil tankesett på en del viktige områder. Du må være herre over ditt eget liv. Du må legge vekk kompleksene som er årsaken til at du tyr til billig kampretorikk og søker bekreftelser her på forumet. Du må legge vekk kompleksene, valentino. Tror neppe du kunne provosert gjesten her med utsagnene dine, dersom du ikke hadde selvinnsikt nok til å forstå at du er sykelig opptatt av hvor smart du må framstå her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 30. november 2005 #32 Del Skrevet 30. november 2005 Lurer mest på hva som får menn og kvinner til å gå i skyttergravene så raskt jeg. Lurer fordi jeg selv har ligget i dekning i mange år. Teorien for å unnskylde min egen flukt fra fellesskapet er nettopp den holdningen menn holder opp foran seg når de sier at det er greit med bare sex uten noen følelsesmessig tilknyttning til mennesket de er med. Har hørt flere kvinner si det samme som meg der; "menn er bare ute etter sex". Det er ikke ment som en anklage bare ser etter en liten stripe av håp her. Er det noen som har lyst til å motsi meg? Please? Mener ikke at kvinner er uinteressert i sex, mener bare at det er hyggeligere om vi i det minste får lov og innbille oss at det betyr noe mer. Har snakket med flere kvinner som har erfart one night stands og de jeg kjenner konkluderer med at alt det medfører er selvforakt. Jeg antar at det ikke er en egenskap som er så utbredt hos gutta? Men er det noe dere er i stand til å relatere til eller forstå at kan oppstå? Jeg er enig i et utsagn jeg har lest her idag. En flott kropp fanger ikke automatisk damer. Vi er ikke fullt så enkle. Desverre, kanskje? Jeg tror i allefall ikke at vi er det, de fleste av oss. Men det er klart, når det gjelder hva som tiltrekker kvinner kan jeg jo bare snakke for en kvinne, og jeg vet hva som tiltrekker meg. Er kanskje en klisje, men det første jeg legger merke til er øynene. Faktisk. Et åpent, intelligent blikk fanger oppmerksomheten min. Varme og humor sjarmerer meg. Og engasjement tenner meg. Alt for mange er fornøyd med å diskutere hva de skal ha til middag, hva naboen driver med, eller siste nytt fra se og hør. Et annet utsagn jeg bet meg merke i var en som uttalte frykt for å ende opp i et meningsløst forhold. For det første minimerer man vel risikoen for meningsløse forhold dersom man gir seg tid til å bli kjent med det mennesket man hopper til køys med? For det andre tror jeg ikke det er flere kvinner enn menn som nøyer seg med meningsløse forhold. Noen mennesker, menn som kvinner, er kanskje så redde for å være alene at de tar til takke med bare det og ha noen der. Men de aller fleste leter vel etter noe mer? Personlig vil jeg heller være ensom alene, enn ensom sammen med en som er like ensom som meg. Det er etter mitt skjønn å ødelegge to liv, kanskje fler om man har barn sammen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 1. desember 2005 #33 Del Skrevet 1. desember 2005 ja det er vel og bra, hurra for den. har jeg sagt at en tiltrekkende kropp alene drar jenter? aldeles ikke, jeg la det til som et punkt av mange. for det andre var dette en tråd om hvordan å sjekke damer. jeg gir en god hesteball i om folk vil ha faste forhold eller tilfeldig pulings, disse tipsene er gode å ta med seg uansett da de er ganske generelle. til jentene her. kan dere bekrefte at jeg mer eller mindre har lagt ut fasiten på hvordan å lure dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. desember 2005 #34 Del Skrevet 1. desember 2005 Fasiten med hensyn på å lure damer er å ikke lure dem i det hele tatt... Damer kan nemlig være ganske lure og de blir gjerne lurere med alderen. Ellers er vel den "fasiten" du hevder å ha kommet frem til ikke akkurat noe åndsverk. Jeg har i hvert fall sett den praktisert de siste tyve årene. Et par av gutta har trofast holdt seg til "fasiten" i hele denne perioden og de er fremdeles single. Alderen gjør sitt og det begynner å bli stadig vanskeligere å få respons hos damer som er i den alderen da de fremdeles lar seg lure. Det virker dessuten som om all luringen begynner å tære på psyken... Etter det jeg kjenner til, har de i det siste faktisk vært nødt til å betale for å få bekreftet overfor seg selv at "fasiten" deres (Og nå altså din), fungerer. Jeg har i det siste fundert en del på om de kanskje ikke har endt opp med å lure seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #35 Del Skrevet 1. desember 2005 Fasiten med hensyn på å lure damer er å ikke lure dem i det hele tatt... Damer kan nemlig være ganske lure og de blir gjerne lurere med alderen. Ellers er vel den "fasiten" du hevder å ha kommet frem til ikke akkurat noe åndsverk. Jeg har i hvert fall sett den praktisert de siste tyve årene. Et par av gutta har trofast holdt seg til "fasiten" i hele denne perioden og de er fremdeles single. Alderen gjør sitt og det begynner å bli stadig vanskeligere å få respons hos damer som er i den alderen da de fremdeles lar seg lure. Det virker dessuten som om all luringen begynner å tære på psyken... Etter det jeg kjenner til, har de i det siste faktisk vært nødt til å betale for å få bekreftet overfor seg selv at "fasiten" deres (Og nå altså din), fungerer. Jeg har i det siste fundert en del på om de kanskje ikke har endt opp med å lure seg selv... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 1. desember 2005 #36 Del Skrevet 1. desember 2005 til jentene her. kan dere bekrefte at jeg mer eller mindre har lagt ut fasiten på hvordan å lure dere? ← Det der er jo ingen fasit. Den er for ufullstendig til det. Det finnes bøker som omhandler fasen fra man ser ei dame til sex. Disse er på flere hundre sider. Du snakker om å lure kvinnene. Må du lure dem fordi de ikke vil ha deg dersom du viser litt mer av hvem du egentlig er? Hvorfor kan du ikke heller utvikle deg slik at du blir en attraktiv person slik at du slipper å lure noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #37 Del Skrevet 1. desember 2005 Det der er jo ingen fasit. Den er for ufullstendig til det. Det finnes bøker som omhandler fasen fra man ser ei dame til sex. Disse er på flere hundre sider. Du snakker om å lure kvinnene. Må du lure dem fordi de ikke vil ha deg dersom du viser litt mer av hvem du egentlig er? Hvorfor kan du ikke heller utvikle deg slik at du blir en attraktiv person slik at du slipper å lure noen? ← Det er forskjell på å ha utviklet et bra produkt, og på å selge et bra produkt, selv om det er helt klart lettere å markedsføre noe som ikke er trash i utgangspunktet. Det finnes mange muligheter for å dra damer, men metoden hallaballa skisserer, er sannsynligvis den som gir mest napp. Damer er enkle, men de har adspredt enkelthet, i motsetning til menn som enkelt og greit trenger utseendet for en ONS. For kvinner er det viktigere hvordan du framstår. For begge kjønn er det i et langsiktig forhold viktig hvordan du ER. Men da må du få napp først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #38 Del Skrevet 1. desember 2005 Det er forskjell på å ha utviklet et bra produkt, og på å selge et bra produkt, selv om det er helt klart lettere å markedsføre noe som ikke er trash i utgangspunktet. Det finnes mange muligheter for å dra damer, men metoden hallaballa skisserer, er sannsynligvis den som gir mest napp. Damer er enkle, men de har adspredt enkelthet, i motsetning til menn som enkelt og greit trenger utseendet for en ONS. For kvinner er det viktigere hvordan du framstår. For begge kjønn er det i et langsiktig forhold viktig hvordan du ER. Men da må du få napp først. ← I tillegg til å ha et bra produkt må du selvfølgelig kunne selge det også. Dersom hallaballa ikke har et bra produkt, men er flink til å selge trash så er jo hans suksess begrenset til å selge produktet på kort sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 1. desember 2005 #39 Del Skrevet 1. desember 2005 I tillegg til å ha et bra produkt må du selvfølgelig kunne selge det også. Dersom hallaballa ikke har et bra produkt, men er flink til å selge trash så er jo hans suksess begrenset til å selge produktet på kort sikt. ← Glemte å logge inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 1. desember 2005 #40 Del Skrevet 1. desember 2005 Det der er jo ingen fasit. Den er for ufullstendig til det. Det finnes bøker som omhandler fasen fra man ser ei dame til sex. Disse er på flere hundre sider. Du snakker om å lure kvinnene. Må du lure dem fordi de ikke vil ha deg dersom du viser litt mer av hvem du egentlig er? Hvorfor kan du ikke heller utvikle deg slik at du blir en attraktiv person slik at du slipper å lure noen? ← du gir deg ikke, hva? har du egentlig et poeng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå