Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #1 Del Skrevet 29. november 2005 - utseendet er viktig, men det betyr langt i fra alt. gjør det beste ut av det du har. - ha god hygenie og bruk en anerkjent parfyme. - hold kroppen din i attraktiv form. vektløfting er veldig fornuftig. mange jenter sier de ikke liker bolere men da tenker de helst på monsterene som deltar i profesjonelle konkurranser. muskler får jentene til å føle seg tryggere, ser mer maskulint ut og er generelt mer attraktivt. - vær observant på småting. ikke gå rundt med ett øyenbryn og lignende. - klær er viktig. bruk dyre merkeklær og du har råd men det viktigste er at du klarer å se hva som passer din stil. unngå en for feminin stil som rosa skjorter og slikt - vær sterk og selvsikker. ikke nøl når du oppsøker henne. vis henne at det er du som bestemmer. vis absolutt ingen frykt og ta ikke i mot noe drit. stå opp for deg selv. - vær morsom og vennlig (men ikke vær en klovn). jenter liker gutter som får de til å le. det knytter ekstra bånd og uformaliserer samtalen. - ikke prøv på fysisk kontakt før du har registrert tegn på at det er aksept for det. - gi henne komplimenter men ikke de vanlige taperkomplimentene. kommenter noe spesielt som viser at du har lagt merke til henne og gjerne noe hun har jobbet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #2 Del Skrevet 29. november 2005 Flott det, Hallaballa, enig, men husk også da at dette ikke bare gjelder for å hale i land fangsten. Det må være såpass ekte at mannen faktisk er slik, dvs. i hans vesen....og da blir det verre for en del menn som avslører seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #3 Del Skrevet 29. november 2005 for et one night stand bør de fleste klare å holde maskeraden kvelden ut jeg kan legge til et par saker - ikke vær klengete. hvis du for eksempel er på en fest, så ikke sitt med jenten du har pekt deg ut hele tiden. faktisk bør du ikke fokusere på kun en, men gå rundt og prat med alle jentene der. da vil du oppnå å vise at du til dels er ettertraktet og til hver enkelt at du på ingen måte trenger å sjekke opp nettopp henne. - øyekontakt er absolutt nødvendig! - når det gjelder å være morsom så dropp typisk kynisk gutte/nerde-humor. jenter hater slikt. vær morsom på en positiv og spennende måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. november 2005 #4 Del Skrevet 29. november 2005 det beste er faktisk å være seg selv, mn man viser selvfølgelig de positive sidene av sin personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #5 Del Skrevet 29. november 2005 det beste er faktisk å være seg selv, mn man viser selvfølgelig de positive sidene av sin personlighet ← hva er det for en dum klisje? det er massevis av gutter som er seg selv hver eneste helg uten å få seg noe. dårlig råd etter min mening. verden fungerer ikke slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #6 Del Skrevet 29. november 2005 hva er det for en dum klisje? det er massevis av gutter som er seg selv hver eneste helg uten å få seg noe. dårlig råd etter min mening. verden fungerer ikke slik. ← Helt enig. Det der er en av de største livsløgnene på denne planeten. Alle har mange sider ved seg selv man ikke må vise i en sjekke-situasjon. Videre har sikkert alle sider de bør vise, men som de ikke er klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knyst Skrevet 29. november 2005 #7 Del Skrevet 29. november 2005 Tror mange jenter gjennomskuer en gutt rimelig fort dersom han forsøker å være noe helt annet enn det han egentlig er. Det beste er å hovedsakelig være seg selv. Finner man noen på "falskt" grunnlag, vil det jo ikke vare uansett..... Så dersom man er interessert i noe langvarig, bør man stille med rent mel i posen, og ikke forsøke å fake seg bedre enn man er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #8 Del Skrevet 29. november 2005 Tror mange jenter gjennomskuer en gutt rimelig fort dersom han forsøker å være noe helt annet enn det han egentlig er. Det beste er å hovedsakelig være seg selv. Finner man noen på "falskt" grunnlag, vil det jo ikke vare uansett..... Så dersom man er interessert i noe langvarig, bør man stille med rent mel i posen, og ikke forsøke å fake seg bedre enn man er. ← Jeg skrev INGEN TING om å fake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knyst Skrevet 29. november 2005 #9 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg skrev INGEN TING om å fake. ← Dette var generelt.....det var ikke noe svar på ditt innlegg Som du ser, har jeg ikke sitert noe over som jeg har svart på liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #10 Del Skrevet 29. november 2005 Dette var generelt.....det var ikke noe svar på ditt innlegg Som du ser, har jeg ikke sitert noe over som jeg har svart på liksom.... ← My mistake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. november 2005 #11 Del Skrevet 29. november 2005 - utseendet er viktig, men det betyr langt i fra alt. gjør det beste ut av det du har. - ha god hygenie - hold kroppen din i attraktiv form. vektløfting er veldig fornuftig. mange jenter sier de ikke liker bolere men da tenker de helst på monsterene som deltar i profesjonelle konkurranser. muskler får jentene til å føle seg tryggere, ser mer maskulint ut og er generelt mer attraktivt. - vær observant på småting. ikke gå rundt med ett øyenbryn og lignende. - klær er viktig. men det viktigste er at du klarer å se hva som passer din stil. unngå en for feminin stil som rosa skjorter og slikt - vær sterk og selvsikker. ikke nøl når du oppsøker henne. vis henne at det er du som bestemmer. vis absolutt ingen frykt og ta ikke i mot noe drit. stå opp for deg selv. - vær morsom og vennlig (men ikke vær en klovn). jenter liker gutter som får de til å le. det knytter ekstra bånd og uformaliserer samtalen. - ikke prøv på fysisk kontakt før du har registrert tegn på at det er aksept for det. - gi henne komplimenter men ikke de vanlige taperkomplimentene. kommenter noe spesielt som viser at du har lagt merke til henne og gjerne noe hun har jobbet for. BRA SKREVET, MEN JEG HAR TATT BORT NOE... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #12 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) vektløfting er veldig fornuftig. ← Dette er noe man må gjøre over flere år. Resultater kommer ikke over natten. Da er det mye bedre å fokusere på andre ting som gir resutater betydelig fortere. Og man kan ikke drive med noe flere ganger i uken over flere år bare for å sjekke damer. Skal man drive med vektløftig må det være av egen glede, ikke motivert for å dra flere damer. Det er forskjell på å ta vare på kroppen sin ved å spise sunn mat og trene regelmessig for å holde kiloene unna, og det å ha muskuløse overarmer. Jeg kan satse en million kroner på at du får betydelig bedre resultater ved å fokusere på andre ting. Muskler alene er ingen som helst garanti for å lykkes på sjekkemarkedet. Den eneste oppskriften som gir langvarige effekter er å bygge seg et liv hvor man har suksess også på andre fronter enn damer. Jeg snakker om å være sunn mentalt sett, ha det godt sosialt, og ha et arbeid man trives med. Et godt forhold er en bonus. Du vil ikke ha langvarig suksess dersom du f.eks. plages med mindreverdighetskomplekser, missunnelse, bitterhet, osv. Du vil heller ikke ha langvarig suksess dersom du hater jobben din og mistrives der. Til syvende og sist dreier ikke det å føle seg på topp her i livet om å ha mange damer rundt seg eller være i et godt forhold. Når man har alle de andre områdene i sitt liv i orden og er fornøyd. Samtidig som man lever et liv hvor det skjer litt, så er det null problem å få damer interessert. Se dere om litt: De aller fleste menn har problemer med ett eller annet. Det kan være familiekonflikter, pengeproblemer, problemer på arbeidet, frustrasjoner og bitterhet, økonomiske problemer osv. Se for deg en mann som ikke har nevneverdige problemer i sitt liv: Han trives sosialt, han trives alene. Han har ikke problemer med helsa og tar vare på kroppen sin. Han bryr seg ikke om hva andre synes om han. Han er fornøyd med jobben sin. Han har ikke problemer med å skaffe seg venner. Han kan velge sine egne venner som gir han mening. Han har romslig økonomi slik at han har stor frihet. Kort sagt: Han har stor innflytelse på hvordan han skal leve sitt eget liv. Hvordan tror dere en slik mann blir sett på hos kvinner? De musklene dine kan du stappe et sted sola ikke skinner. De betyr ikke en dritt om kvinnen møter en slik mann jeg beskriver. Endret 29. november 2005 av valentino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knyst Skrevet 29. november 2005 #13 Del Skrevet 29. november 2005 My mistake ← Du er tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #14 Del Skrevet 29. november 2005 Dette er noe man må gjøre over flere år. Resultater kommer ikke over natten. Da er det mye bedre å fokusere på andre ting som gir resutater betydelig fortere. Og man kan ikke drive med noe flere ganger i uken over flere år bare for å sjekke damer. Skal man drive med vektløftig må det være av egen glede, ikke motivert for å dra flere damer. Det er forskjell på å ta vare på kroppen sin ved å spise sunn mat og trene regelmessig for å holde kiloene unna, og det å ha muskuløse overarmer. Jeg kan satse en million kroner på at du får betydelig bedre resultater ved å fokusere på andre ting. Muskler alene er ingen som helst garanti for å lykkes på sjekkemarkedet. Den eneste oppskriften som gir langvarige effekter er å bygge seg et liv hvor man har suksess også på andre fronter enn damer. Jeg snakker om å være sunn mentalt sett, ha det godt sosialt, og ha et arbeid man trives med. Et godt forhold er en bonus. Du vil ikke ha langvarig suksess dersom du f.eks. plages med mindreverdighetskomplekser, missunnelse, bitterhet, osv. Du vil heller ikke ha langvarig suksess dersom du hater jobben din og mistrives der. Til syvende og sist dreier ikke det å føle seg på topp her i livet om å ha mange damer rundt seg eller være i et godt forhold. Når man har alle de andre områdene i sitt liv i orden og er fornøyd. Samtidig som man lever et liv hvor det skjer litt, så er det null problem å få damer interessert. Se dere om litt: De aller fleste menn har problemer med ett eller annet. Det kan være familiekonflikter, pengeproblemer, problemer på arbeidet, frustrasjoner og bitterhet, økonomiske problemer osv. Se for deg en mann som ikke har nevneverdige problemer i sitt liv: Han trives sosialt, han trives alene. Han har ikke problemer med helsa og tar vare på kroppen sin. Han bryr seg ikke om hva andre synes om han. Han er fornøyd med jobben sin. Han har ikke problemer med å skaffe seg venner. Han kan velge sine egne venner som gir han mening. Han har romslig økonomi slik at han har stor frihet. Kort sagt: Han har stor innflytelse på hvordan han skal leve sitt eget liv. Hvordan tror dere en slik mann blir sett på hos kvinner? De musklene dine kan du stappe et sted sola ikke skinner. De betyr ikke en dritt om kvinnen møter en slik mann jeg beskriver. ← jeg sa ikke at var en nødvendighet. selv liker jeg å trene og kunne ikke tenkt meg et liv uten. svært så bitter du hørtes ut forresten, har noen muskuløse gutter gitt deg buksevann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #15 Del Skrevet 29. november 2005 har noen muskuløse gutter gitt deg buksevann? ← Aldri. Jeg trente forøvrig også styrke en periode. Jeg kjenner mange som driver med styrketrening, og jeg har forstått det på dem at hovedmotivasjonen er damer. Vel, det blir ikke mye damer på dem. De vier null oppmerksomhet til andre sider ved seg selv som de kan forbedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #16 Del Skrevet 29. november 2005 Aldri. Jeg trente forøvrig også styrke en periode. Jeg kjenner mange som driver med styrketrening, og jeg har forstått det på dem at hovedmotivasjonen er damer. Vel, det blir ikke mye damer på dem. De vier null oppmerksomhet til andre sider ved seg selv som de kan forbedre. ← det kan nok stemme for noen, men er irrelevant. alle andre faktorer konstant, kommer du lenger med en attraktivt kropp. jeg har ikke tall på gangene jeg har utkonkkurert spinkle pinglegutter på kjøttmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #17 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) alle andre faktorer konstant, kommer du lenger med en attraktivt kropp. jeg har ikke tall på gangene jeg har utkonkkurert spinkle pinglegutter på kjøttmarkedet. ← Å plukke opp noen for en one night stand er ikke kvalitet. For kvalitet over tid må du ha andre ting på plass enn bare muskler. Den fyren her har vært sammen med kvinner bedre enn de fleste menn noen gang har hatt mulighet til. Inkludert deg. Garantert. Og han sitter i rullestol ... Endret 29. november 2005 av valentino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #18 Del Skrevet 29. november 2005 Å plukke opp noen for en one night stand er ikke kvalitet. For kvalitet over tid må du ha andre ting på plass enn bare muskler. Den fyren her har vært sammen med kvinner bedre enn de fleste menn noen gang har hatt mulighet til. Inkludert deg. Garantert. Og han sitter i rullestol ... ← denne tråden handler om sjekking av damer og da primært one night stands og slikt. å nevne at andre kvaliteter er nødvendig er overflødig å påpeke. uansett, selv i et seriøst langvarig forhold må du kunne tenne din partner seksuelt og det er vanskeligere med en blubbete kropp og fyrstikkarmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. november 2005 #19 Del Skrevet 29. november 2005 hva er det for en dum klisje? det er massevis av gutter som er seg selv hver eneste helg uten å få seg noe. dårlig råd etter min mening. verden fungerer ikke slik. ← nå snakker jeg ike om å få seg noe for en natt da, men hvis man skal ha seg kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #20 Del Skrevet 29. november 2005 nå snakker jeg ike om å få seg noe for en natt da, men hvis man skal ha seg kjæreste ← det er like håpløst. hvem er ute etter å få seg kjæreste? da blir man unødig knyttet til den jenten som skulle forbarme seg over deg og hun får makten i forholdet. hvis du lenge har vært ute etter en spesiell person er det lureste du kan gjøre å begynne å tenke på henne som en av mange. hun er kun en av mange millioner jenter. ikke spesiell i det hele tatt. gå ut og sjekk opp fem andre jenter og gå deretter tilbake til henne og prøv igjen. suksess. det er mulig du har vært heldig med å være deg selv men for de fleste er det veien til puling en gang hvert tredje år eller et krampaktig forhold med en annen som ikke finner noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå