AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Heisann Kan noen hjelpe meg å forstå hva dette betyr? Er dette for høyt, for lavt eller helt normalt? Er fra en urinprøve Anonymkode: 6bc71...d5a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Det er leger som skal tolke prøvesvar sammen med dine symptomer. Slutt å google deg syk. Anonymkode: 38ba3...057 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er leger som skal tolke prøvesvar sammen med dine symptomer. Slutt å google deg syk. Anonymkode: 38ba3...057 Har ikke symptomer. Måtte ha en negativ rustest før et jobbintervju, alt på testen så bra ut men var bare nysgjerrigheten min på denne posten som jeg ikke kunne la ligge. Har ikke noe med sykdom å gjøre. Anonymkode: 6bc71...d5a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke symptomer. Måtte ha en negativ rustest før et jobbintervju, alt på testen så bra ut men var bare nysgjerrigheten min på denne posten som jeg ikke kunne la ligge. Har ikke noe med sykdom å gjøre. Anonymkode: 6bc71...d5a Brukes til å måle hvor konsentrert urinen er. Hvis du har lav konsentrasjon under rustest er det oftes tukling før prøvetakning ved inntak av stor mengde vann kort tid før prøvetakning. Du har normalt nivå. Anonymkode: 38ba3...057
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Brukes til å måle hvor konsentrert urinen er. Hvis du har lav konsentrasjon under rustest er det oftes tukling før prøvetakning ved inntak av stor mengde vann kort tid før prøvetakning. Du har normalt nivå. Anonymkode: 38ba3...057 Okei, tusen takk for svar! Anonymkode: 6bc71...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå