Gå til innhold

Hjelpe meg til å lese av svar på urinprøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Kan noen hjelpe meg å forstå hva dette betyr? Er dette for høyt, for lavt eller helt normalt? 
 Er fra en urinprøve34E793AC-9870-489B-88D0-C26970E545BA.thumb.jpeg.4730a47828716b780f1bfc1748155976.jpeg

Anonymkode: 6bc71...d5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er leger som skal tolke prøvesvar sammen med dine symptomer. Slutt å google deg syk.

Anonymkode: 38ba3...057

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er leger som skal tolke prøvesvar sammen med dine symptomer. Slutt å google deg syk.

Har ikke symptomer. Måtte ha en negativ rustest før et jobbintervju, alt på testen så bra ut men var bare nysgjerrigheten min på denne posten som jeg ikke kunne la ligge.

Har ikke noe med sykdom å gjøre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke symptomer. Måtte ha en negativ rustest før et jobbintervju, alt på testen så bra ut men var bare nysgjerrigheten min på denne posten som jeg ikke kunne la ligge.

Har ikke noe med sykdom å gjøre.

Brukes til å måle hvor konsentrert urinen er. Hvis du har lav konsentrasjon under rustest er det oftes tukling før prøvetakning ved inntak av stor mengde vann kort tid før prøvetakning. Du har normalt nivå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Brukes til å måle hvor konsentrert urinen er. Hvis du har lav konsentrasjon under rustest er det oftes tukling før prøvetakning ved inntak av stor mengde vann kort tid før prøvetakning. Du har normalt nivå. 

Okei, tusen takk for svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...