Gå til innhold

Flergansfødende/gravide. Når kunne du kjenne livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid med nr 4.er i uke 10 og magen begynner å bli større. Oppblåst bare sikkert, for merker ingenting hardt. Men når kan man kjenne livmoren over symsysen? Leser at den kommer opp tidligere etter flere graviditeter. 

Anonymkode: 2a941...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før uke 15 ish med nr 2

Anonymkode: 0ad47...39b

Skrevet

aldri tenk over, men er kanskje den jeg kjenner når jeg kjenner på magen? venter nr 3. 

Anonymkode: 87b36...061

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

aldri tenk over, men er kanskje den jeg kjenner når jeg kjenner på magen? venter nr 3. 

Hvor mange uker er du da? 

Anonymkode: 2a941...406

Skrevet

23+5

Skrevet

Uke 13-14 kunne jeg kjenne den når jeg lå på rygg. Førstegangs. 

Anonymkode: a94fa...429

Skrevet

Med første rundt 12 uker. Gravid med 2.mann nå, straks 10 uker, kan ikke kjenne noe enda

Anonymkode: fc55e...cf4

Skrevet

Jeg er 2. gangs, og var bekymret for at jeg ikke kjente min i uke 10-12. Så var jeg til jordmor og spurte om hun kunne kjenne den, og den var noen cm under navlen 🙈 jeg sjekket helt nede med venusberget 😂 så let litt høyere om du ikke finner den langt nede

Skrevet

Er tredjegangs. Kunne kjenne godt over symfysen da jeg var 10 uker. Nå er jeg 15+4 og har den like over navlen, har skikkelig gravidmage og føler meg allerede sprengt, spesielt på kveldstid 🤪 kjenner også spark, så det har gått veldig fort denne gangen 🥰

Anonymkode: e78fc...a04

Skrevet

I uke 8-9 med nummer fire. Kom tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Men artig nok har ikke magen vært større på slutten likevel

Anonymkode: 48b4b...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...