Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig tykt hår og har alltid tenkt at volumshampoo bare er for de med tynt, fint hår. Men jeg syns håret mitt blir veldig flatt på toppen, så jeg lurer på om volumshampoo gir volum ved roten eller om den bare gjør håret fluffy i lengdene. Blir glad for produktanbefalinger også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Funker volumshampoo i det hele tatt?

Ikke på mitt hår hvertfall

Skrevet

Vel, jeg har så langt funnet én volumshampo som fungerer på mitt hår (og jeg har prøvd mange typer, både dyre og billige), og det er Nikita sin egen shampo. Den er veldig bra, og gir mer enn bare litt fluffy hårlengder. Eneste som er synd er at volum-shampoen ikke har en tilsvarende balsam, så da bruker jeg Wella SP leave-in skumbalsam som gir volum. Ellers synes jeg Wella High Hair volumskum også gir mye volum til håret. Vet det ikke er en shampo, men den anbefales!

Skrevet

Volumshampoo har veldig liten effekt. Håret kan bli litt yvent og stort de første timene, men ikke på toppen hvis håret ditt er langt og/eller tungt.

Et pluss er at håret ikke blir så fort fett, minus er at håret etter en tids bruk med volumshampoo blir veldig tørt.

Gjest Fruktfat
Skrevet

har du langt eller tungt hår vil det nok ikke gi særlig effekt.

nikita hadde ihvertfall volum skumbalsam før.

Skrevet

Tror vel volumshampoo funker for de som allerede har litt volum i håret, men ikke har så mye effekt på dem som har veldig flatt hår?

Selv har jeg iallefall hår med naturlig volum, og hvis jeg ved en feiltagelse bruker volumshampoo står håret bokstavelig ut :forvirret::overrasket:

Skrevet
Tror vel volumshampoo funker for de som allerede har litt volum i håret, men ikke har så mye effekt på dem som har veldig flatt hår?

Selv har jeg iallefall hår med naturlig volum, og hvis jeg ved en feiltagelse bruker volumshampoo står håret bokstavelig ut :forvirret:  :overrasket:

Hehe... Samme her! Ender vanligvis opp som ei hulder hvis jeg bruker volumsjampo! :overrasket:

Skrevet

en volum shampo tynger ikke like mye som en annen shampo, funker best for dem med tynt, fint hår, altså dem som trenger mest volum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...