Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Jeg har veldig tykt hår og har alltid tenkt at volumshampoo bare er for de med tynt, fint hår. Men jeg syns håret mitt blir veldig flatt på toppen, så jeg lurer på om volumshampoo gir volum ved roten eller om den bare gjør håret fluffy i lengdene. Blir glad for produktanbefalinger også
LilleBille Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Funker volumshampoo i det hele tatt? ← Ikke på mitt hår hvertfall
vixen Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Ikke på mitt heller.. derfor jeg spurte...
Arkana Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Vel, jeg har så langt funnet én volumshampo som fungerer på mitt hår (og jeg har prøvd mange typer, både dyre og billige), og det er Nikita sin egen shampo. Den er veldig bra, og gir mer enn bare litt fluffy hårlengder. Eneste som er synd er at volum-shampoen ikke har en tilsvarende balsam, så da bruker jeg Wella SP leave-in skumbalsam som gir volum. Ellers synes jeg Wella High Hair volumskum også gir mye volum til håret. Vet det ikke er en shampo, men den anbefales!
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Volumshampoo har veldig liten effekt. Håret kan bli litt yvent og stort de første timene, men ikke på toppen hvis håret ditt er langt og/eller tungt. Et pluss er at håret ikke blir så fort fett, minus er at håret etter en tids bruk med volumshampoo blir veldig tørt.
Gjest Fruktfat Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 har du langt eller tungt hår vil det nok ikke gi særlig effekt. nikita hadde ihvertfall volum skumbalsam før.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #9 Skrevet 29. november 2005 Tror vel volumshampoo funker for de som allerede har litt volum i håret, men ikke har så mye effekt på dem som har veldig flatt hår? Selv har jeg iallefall hår med naturlig volum, og hvis jeg ved en feiltagelse bruker volumshampoo står håret bokstavelig ut
En som vet Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 Tror vel volumshampoo funker for de som allerede har litt volum i håret, men ikke har så mye effekt på dem som har veldig flatt hår? Selv har jeg iallefall hår med naturlig volum, og hvis jeg ved en feiltagelse bruker volumshampoo står håret bokstavelig ut ← Hehe... Samme her! Ender vanligvis opp som ei hulder hvis jeg bruker volumsjampo!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 en volum shampo tynger ikke like mye som en annen shampo, funker best for dem med tynt, fint hår, altså dem som trenger mest volum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå