Madison Skrevet 22. oktober 2002 #1 Del Skrevet 22. oktober 2002 Skulle overføre 1000 kr over til kjærestens konto. (har nettbank) Trykket først på "overføre",men det kunne jeg bare gjøre til egen konto. Tak da "betale regning" Ble det riktig da? Håper virkelig at kontonr var riktig ihvertfall.. jeg tok bare 100 nå først,i tilfelle jeg har driti skikkelig på draget nå..?? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 22. oktober 2002 #2 Del Skrevet 22. oktober 2002 Det stemmer det.. Både på nett- og telefonbank kan du kun overføre penger mellom egne konti i samme bank. Skal du overføre til andre må det skje som "regning". Du kan jo sjekke siste bevegelser på konto i nettbanken, og da ser du det kontonr du overførte til. Det gikk sikkert bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober 2002 Å tusen takk Starya,nå blir det orden på penga :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå