AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Vanligvis har det tatt minst et halvt år fra jeg møter noen til jeg begynner å like de. Mitt første og eneste forhold sa alt pang fra vi begynte å chatte og vi ble kjærester på tredje date og flyttet sammen etter to måneder. Føltes som min sjelevenn jeg kjente fra før. Det forholdet ble veldig intenst og vi kranglet mye, sider av han som manipulator og aggresjon begynte å komme frem og jeg greide ikke komme meg ut av forholdet, ble ganske ødelagt av det. Det er 4 år siden nå så har vært singel og bare datet et par stk i etterkant som jeg ikke har fått de rette følelsene for tross for lang dating. Nå har jeg møtt en ny mann som også føles litt som forrige kjæresten min, som om vi kjenner hverandre fra før og er så bra match! Det er utrolig koselig men jeg blir også litt skeptisk pga det! Han lovebomber ikke men sier han liker meg veldig godt og at han visste fra første date at han ville ha meg. Jeg liker han også godt men lurer på om jeg burde holde igjen og bruke mer tid sammen eller bare hoppe i det selvom det går fort??? og hvordan kan jeg holde igjen uten at han tar det som avvisning? Anonymkode: 0f7c4...1a1
exictence Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 "Jeg og liker deg veldig godt. Jeg merker jeg vil veldig gjerne bli mer kjent med deg, og være med deg. Men samtidig vil jeg ta det litt med ro" 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Det er jo ingenting i veien for å gå fort frem. Men man må ikke kaste seg hodestups inn i noe, da går det lett galt. Ha en plan i tilfelle det går galt. Pass på å holde fast ved vennene dine, vær klar i kommunikasjonen og hva du forventer i forholdet. Ikke gi deg så hen at du mister dømmekraft. Ha fuckyou-penger klare om dere en gang flytter sammen. Anonymkode: 2b930...1b6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Umulig å si. Du har brent deg en gang før men det betyr ikke at deg skjer igjen. Jeg møtte mannen min på tinder. Vi kysset på tredje møte, var offisielt sammen etter 14 dager, kjøpte hus sammen etter 4 mnd, ble gravid etter 7 mnd og er nå sammen på sjette året, gift og venter enda et barn. Så det KAN selvfølgelig gå bra. Du vil uansett ikke tape noe på å ta det litt mer med ro slik at du føler deg sikker. Anonymkode: 2afc2...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå