AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Kan dere la være å plukke og kjenne på all frukt/grønnsaker før dere kjøper? Det er utrolig ekkelt og urenslig.🤬 Gjør som de fleste menn; bare ta på det du skal kjøpe. På forhånd takk! Anonymkode: 26195...06e 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Haha, regner med det her er en trolletråd? 😅 I tilfelle ikke, så kan jeg informere om at det virkelig ikke er bare damer som kjenner på frukten! De verste er de eldre herrene som snyter seg i lommetørkle sitt for deretter å grave ned i frukten 🙈 jobber i frukt og grønt avdeling, så det vet jeg 😛 for det andre så er det greit å kjenne på frukten så lenge en ikke klemmer den i hel, er jo slik en kjenner om den er av ønsket kvalitet 🤷♀️ all frukt og grønt bør jo uansett vaskes før bruk 👍 Anonymkode: 91f66...c80 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Haha, regner med det her er en trolletråd? 😅 I tilfelle ikke, så kan jeg informere om at det virkelig ikke er bare damer som kjenner på frukten! De verste er de eldre herrene som snyter seg i lommetørkle sitt for deretter å grave ned i frukten 🙈 jobber i frukt og grønt avdeling, så det vet jeg 😛 for det andre så er det greit å kjenne på frukten så lenge en ikke klemmer den i hel, er jo slik en kjenner om den er av ønsket kvalitet 🤷♀️ all frukt og grønt bør jo uansett vaskes før bruk 👍 Anonymkode: 91f66...c80 Ikke trolletråd. Hver gang jeg skal kjøpe frukt eller grønnsaker så står det minst ei dame og klår på maten. Det er ikke bare damer om gjør det, men de er i stort flertall. Sjekk selv neste gang du er på jobb... Anonymkode: 26195...06e 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke trolletråd. Hver gang jeg skal kjøpe frukt eller grønnsaker så står det minst ei dame og klår på maten. Det er ikke bare damer om gjør det, men de er i stort flertall. Sjekk selv neste gang du er på jobb... Anonymkode: 26195...06e Jeg sjekker nå eplet for brune flekker før jeg putter det i posen. Gjør ikke du det? Det er jo i så fall idioti. Anonymkode: 43af5...ac7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå