Gå til innhold

Sliter fryktelig med angst... wellbutrin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter fryktelig med angst for tiden, helt grusomt, har bare lyst å rømme fra alt og alle. 

Har fått wellbutrin, men usikker på om dette fungerer. Jeg merker ingenting, men kanskje jeg må gi den mer tid?

Noen som har brukt den mot angst?

Lider egentlig ikke av noen despresjon, men angsten er grusom..

Dere som sliter med angst, hva bruker dere?

Anonymkode: a6ee1...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wellbutrin økte heller angsten min.. Skjønner ikke at denne har blitt skrevet for en angstlidelse? Den er mer for deprimerte som sliter med tiltaksløshet. Har også lest den funker bra for mange med adhd.

Jeg var ikke fornøyd med wellbutrin på grunn av bivirkninger, men jeg la ikke på meg av den og ville derfor gå på den en stund. Sluttet etter 1 år da jeg ikke merket noen særlig forskjell.

Trening hjalp uendelig mye mer enn noen medisiner har gjort. Særlig sammen med kognitiv terapi. 

Anonymkode: 0698a...e30

Skrevet

Jeg fikk cipralex mot angst, og de tre første ukene med opptrapping ble angsten ekstremt forsterket.. så begynte tab å virke. 
hatt kjempegod effekt av de. 

Anonymkode: e4f00...6fe

Skrevet

Fikk også Wellbutrin mot depresjon, har ikke hatt noe mer enn vanlig angst tidligere. Men Wellbutrin ga meg skikkelig hjertebank og flere andre angstsymptomer. Jeg slår også et slag for trening og kognitiv terapi (men da må man gjøre øvelsene mellom timene!)

Anonymkode: 4e013...117

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk cipralex mot angst, og de tre første ukene med opptrapping ble angsten ekstremt forsterket.. så begynte tab å virke. 
hatt kjempegod effekt av de. 

Anonymkode: e4f00...6fe

Har prøvd cipralex, men ble skikkelig kvalm og dårlig av det😏

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk også Wellbutrin mot depresjon, har ikke hatt noe mer enn vanlig angst tidligere. Men Wellbutrin ga meg skikkelig hjertebank og flere andre angstsymptomer. Jeg slår også et slag for trening og kognitiv terapi (men da må man gjøre øvelsene mellom timene!)

Anonymkode: 4e013...117

Akkurat det jeg er redd for😬 Jeg driver både med terapi og trening, men det virker liksom ikke på angsten. 

Skrevet

Har også startet med wellbutrin og sliter noe så innmari med angst. Økte til 300mg for en uke siden, og det skulle jeg aldri gjort.. siste dagene har vært et eneste stort angst anfall. Har ikke tatt den siden lørdag, håper dritten går fort ut av kroppen 🥹 sitter å sjelver, kvalm, får ikke sove.. har ikke spist på to dager. 

Anonymkode: 2050e...a82

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Drar opp denne to år gamle tråden igjen, men jeg lurer på om Wellbutrin hjelper mot utmattelse/utbrenthet etter covid?

Anonymkode: b6511...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...