AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Når far ikke har bidragsevne, og jeg sitter alene med tre barn. Hva gjør jeg da? Jeg har tidligere fått bidragsforskudd, men far har klaget på vedtaket, og fått gjennom at han skal betale 0,- i bidrag. Han har ikke samvær heller siden han er fengslet. er det noen som vet andre ytelser man kan søke på? Anonymkode: faf54...ed1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Du har rett på bidragsforskudd selv om far ikke kan betale. Du får da minstesats fra nav. Far kan søke om å slippe å betale ut fra egen inntekt. sjekk også ut om du har rett på overgangsstønad, bostøtte fra husbanken og redusert foreldrebetaling hvis du har barn i barnehage eller sfo. Anonymkode: 91aab...509 4
GammelKaktus Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Hvis du skal ha rett på bidragsforskudd så skal du jo ha ganske så lav inntekt selv for at dette er en mulighet. Er jo ikke så mye mer du kan søke på, utvidet barnetrygd har du vel allerede og når man er i jobb så får man ikke så mye mer.
Christina82 Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Ryddet for brukerdebatt. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå