AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Har et barn sammen med eksen, det ble slutt for to år siden. Vi har hvert barndomsvenner bestevenner kjærester og samboere. Vi var veldig like på mye og kranglet masse de tok alleri slutt så vi gikk ifra hverandre. Har for en mnd siden blitt kjent med en utrolig fin mann, som begynner å utvikle seg til noe seriøst. Barnefar vet jeg dater men kun det. Jeg er tror jeg forsatte elsker barnefar men er glad i den nye mannen, han lyser opp dagene mine og er så bra for meg og mitt barn burde jeg ta det forholdet seriøst nå med den nye mannen ? Selv om hjertet mitt banker fortere for barnefar? Noen som har hvert i en lignende situasjon? Anonymkode: 647c2...f3e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Ja livet er ikke langt så gjør det beste ut av hver dag og de mulighetene du får Nyt tiden med ny mann og utforsk hverandre over tid. Kjærlighet til barnefar vil alltid være der inne i hjertet ditt men med tiden så blir det samme type kjærlighet som for et familiemedlem og ikke kjærestefølelser sånn at du har god plass til kjærestefølelser for en annen lykke til! Anonymkode: d670c...517 1 1
Fremmed fugl Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Nei, du må avslutte med barnefar først. Bare still deg spørsmålet hva du tror at den nye mannen hadde sagt hvis du hadde fortalt han: "Jeg elsker min eks, vi har vært venner hele livet, men ble så mye krangel at vi ikke er sammen nå." Hvis denne nye mannen er ute etter noe mer seriøst og langvarig så hadde han nok rømt. Hvis du må starte et forhold med å lyve, er det så lurt? 2 2
Piraten Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 20 hours ago, Fremmed fugl said: Nei, du må avslutte med barnefar først. Bare still deg spørsmålet hva du tror at den nye mannen hadde sagt hvis du hadde fortalt han: "Jeg elsker min eks, vi har vært venner hele livet, men ble så mye krangel at vi ikke er sammen nå." Hvis denne nye mannen er ute etter noe mer seriøst og langvarig så hadde han nok rømt. Hvis du må starte et forhold med å lyve, er det så
Piraten Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Er akkurat litt på det samma dilemmaet! Møtte ei dama i sommar! Hadde ei som eg holdt på me av og på hele tiden i flere år. Men gjorde det selv aldri ordentlig slutt me henne, men hun fortalte at hu ga opp så regna med at hun gjorde det slutt! og har heler ikkje følelser for hun eksen lenger! men heler følelser for hun eg møtte i sommar som eg holder på med nå! Satser seffølgelig på den nye damen min! Du bør satse på den nye mannen din og heler se fremover! Vær ærlig med han, men krev også ærlighet fra han også såklart!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Syns ikke det er rett å gjøre dette ovenfor den nye mannen. gjør deg helt ferdig med eks først. Da jeg møtte ny så var jeg SÅ ferdig med eksen at han ville vært den siste jeg ville tatt i med jerntang. Og likevel så var vi bestevenner, men ikke kjærlighet eller noe "jeg vil ha deg" Anonymkode: bcbda...5ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå