AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 På treningssenteret i dag så jeg etter flere vektrom fordi alle benkene var opptatt. Jeg gikk opp en trapp til der hvor det er sal og sykkelrom. I nesten midten av trappen så spurte en som stod på toppen og utenfor en av salene om jeg «så etter noe». Jeg var kanskje 10 meter unna og så ikke på henne. Stemmen hørtes ikke nervøs ut men helt vanlig. Jeg kom opp dit og sa at jeg så etter om det var flere vektrom. Hun forklarte at den ene var sykkelsal og den andre timesal. Jeg vet ikke om jeg skremte henne eller om hun bare var hjelpsom og at det er derfor hun spurte om jeg så etter noe. Hva tror dere var grunnen? Anonymkode: 751b1...1a3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Høres ut som at hun jobbet der (skulle ha spinning, annen time eller bare var på jobb) - og at hun lurte på om du trengte hjelp med noe, ja. Muligens går man ikke opp dit så ofte så sant man ikke skal på de timene. Sjeldent det er mer enn ett vektrom, vektene er der vektene er. Hvorfor tror du at du skremte hun? Anonymkode: d8a11...87f 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som at hun jobbet der (skulle ha spinning, annen time eller bare var på jobb) - og at hun lurte på om du trengte hjelp med noe, ja. Muligens går man ikke opp dit så ofte så sant man ikke skal på de timene. Sjeldent det er mer enn ett vektrom, vektene er der vektene er. Hvorfor tror du at du skremte hun? Anonymkode: d8a11...87f Jeg tror hun skulle på en av timene som vanlig deltaker og derfor ventet utenfor. De som jobber der bruker treningstøy med navnet på senteret på. Og hun hadde ikke det Jeg tror jeg skremte henne siden jeg er en mann som kommer opp trappen og det er ikke mange steder hun kan rømme. Men hun hørtes ikke redd ut så jeg er usikker. Vil ikke bli kjent som creepen på treningssenteret. Anonymkode: 751b1...1a3
Mezzosoprena Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På treningssenteret i dag så jeg etter flere vektrom fordi alle benkene var opptatt. Jeg gikk opp en trapp til der hvor det er sal og sykkelrom. I nesten midten av trappen så spurte en som stod på toppen og utenfor en av salene om jeg «så etter noe». Jeg var kanskje 10 meter unna og så ikke på henne. Stemmen hørtes ikke nervøs ut men helt vanlig. Jeg kom opp dit og sa at jeg så etter om det var flere vektrom. Hun forklarte at den ene var sykkelsal og den andre timesal. Jeg vet ikke om jeg skremte henne eller om hun bare var hjelpsom og at det er derfor hun spurte om jeg så etter noe. Hva tror dere var grunnen? Anonymkode: 751b1...1a3 Kan dette virkelig være en situasjon man stiller spørsmål ved? Hun skulle altså bare hjelpe deg... Hvorfor i all verden skulle du mene at hun var redd deg???? 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror hun skulle på en av timene som vanlig deltaker og derfor ventet utenfor. De som jobber der bruker treningstøy med navnet på senteret på. Og hun hadde ikke det Jeg tror jeg skremte henne siden jeg er en mann som kommer opp trappen og det er ikke mange steder hun kan rømme. Men hun hørtes ikke redd ut så jeg er usikker. Vil ikke bli kjent som creepen på treningssenteret. Anonymkode: 751b1...1a3 Ehh? Er du seriøs? Høres ut som at du har store problemer med å tolke situasjoner. Anonymkode: d8a11...87f 3 1
BobbySocks Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Du så forvirra ut, hun prøvde hjelpe deg og konklusjonen din er at du skremte henne? Sliter du generelt med sosiale greier? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 BobbySocks skrev (17 minutter siden): Sliter du generelt med sosiale greier? Gjør vel det. Er ikke vant til at jenter snakker til meg. Er vanligvis helt usynlig. Anonymkode: 751b1...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå