AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Elsker denne salaten fra salatbaren på Meny. Vet noen hva oppskrift på denne er? Anonymkode: c3b88...f4c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Ser ut som ris (eller byggryn?), grønnkål, gulrøtter, mais og noe rømmedressing. Skulle ikke være så vanskelig å kopiere den der. Men er det ferdige salater forresten, er det ikke plukk og miks....? Anonymkode: 2010b...ad9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser ut som ris (eller byggryn?), grønnkål, gulrøtter, mais og noe rømmedressing. Skulle ikke være så vanskelig å kopiere den der. Men er det ferdige salater forresten, er det ikke plukk og miks....? Anonymkode: 2010b...ad9 Jo det er plukk og miks stemmer det du skriver av innhold men de har brukt noen annet også...kanskje olje eller noe type dressing...hva det er klarer jeg ikke å finne ut Anonymkode: c3b88...f4c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Forundret.. skrev (22 minutter siden): Er det sånn bulgursalat? Ser sånn ut ja Anonymkode: c3b88...f4c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 20.53): Jo det er plukk og miks stemmer det du skriver av innhold men de har brukt noen annet også...kanskje olje eller noe type dressing...hva det er klarer jeg ikke å finne ut Anonymkode: c3b88...f4c Om alt dette er fra salatbaren, så må også dressingen være fra salatbaren. Sjekk hvilken dressing de har der, så tipper jeg du finner det ut. Anonymkode: 2010b...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå