Gå til innhold

Synes du blondiner er hyggelig, mens folk med brunt hår er litt mer tilbakeholdende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det bare er meg. Men virker som de som er blond er de hyggeligste oftest.

Anonymkode: 2f036...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tilbakeholden

Skrevet

Nei. Hårfarge sier ingenting om personlighet.  Dessuten er det flere som farger håret uansett.

• Liker 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Nei. Hårfarge sier ingenting om personlighet.  Dessuten er det flere som farger håret uansett.

Finnes sikkert unntak. Keanu Reeves er veldig hyggelig har jeg hørt. Men de jeg har møtt, de som er blond er oftest de som er veldig imøtekommende

Skrevet

Jeg har vært like hyggelig uansett farge jeg har hatt på håret, skifter ikke personlighet når jeg farger håret liksom. 😅 opprinnelig midt i mellom blond og mørk, som veldig mange av oss er i Norden. Jeg har værtfall aldri opplevd det slik du beskriver det. Har f.eks en blond sjef som er folkstygg og sur, mens bestevenninna mi som er mørk er verdens hyggeligste utadvendte og blide menneske.

Anonymkode: d8646...b38

Skrevet

Nei jeg har ikke for vane med å tro at personligheten til mennesker sitter i hårstråene eller hårfargen.

Er vi ikke litt ferdige med denne kjedelige båstanken? Selv synes jeg iallefall den er veldig utdatert... Blondiner er dumme som et brød, (og trommevirvel: nå også hyggeligere:P) ... De rødhåret er stein forbanna og de komunebrune er trauste grå mus (og trommevirvel: nå også mer tilbakeholden:P) . Og de som farger håret er "eksentriske" og de som farger det i knall farger hører hjemme  på psykiatrisk... Altså det er vel toppen av steriotypiske skildringer.. utdaterte, platte, svake og banale steriotypiske skildringer riktignok.

Håret og fargen er en del av identiteten vår, men den naturlige hårfargen forteller oss veldig lite, faktisk ingen verdens ting om personligheten vår.. Blonde mennesker kan være smarte, komplette idioter, sjarmerende, sure, hespetre, snille osv, akuratt som brunetter 

Skrevet
Djungelvrål skrev (7 timer siden):

Anonymkode: 00fd0...f48

Skrevet (endret)

Håret mitt er sort. Så da må jeg være stum😂😅

Endret av Urwa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...