Gå til innhold

Fettsuging.. skal igjennom det på mandagen. Noen som har erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sier du det samme til kvinner med smertefullt lipødem? Det er ikke alt som kan slankes bort.

Anonymkode: 83173...e13

Jeg vet ikke hva lipødem er og hvordan det behandles. Smerter er varsler om et problem, og det er fint om det kan fikses. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fettsugde ridebukselår og flankene (sideflesk) for 5 år siden. Jeg er slank, har bmi i nedre normalgrense, trener 6 dager i uken og spiser veldig sunt. Men dette irriterte meg. Hadde og ønske om at de kunne ta noe fra magen, men kirurgen sa at det ikke var noe fett der, kun hud. Hadde ikke så mye overflødig, de tok tilsammen ut 800 gram. Ingen andre la merke til det, selv om jeg fortalte hva jeg hadde gjort, men jeg synes selv det gjorde en stor forskjell. Veldig fornøyd, og resultatet er like bra den dag i dag. Arrene er helt usynlige. Jeg var oppegående med en gang etter inngrepet og tilbake på jobb neste dag. Det koster jo penger så det svir, men aldri angret et sekund. 

Anonymkode: c4068...537

Hvordan gikk det med nervene? Mistet du noe følelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det har jeg. Ridebukselår og innside knær.aldri angret. Var litt øm og hoven en stund,.men verd hver krone. Jeg angrer før at jeg ikke tok innside lår med det samme. 

Anonymkode: f4ec0...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nedre del av magen (pølsering) Ja og rundt til ryggen. 

Anonymkode: e738a...88e

Jeg var nylig på konsultasjon for samme området. Er ikke feit men liker ikke den ekstra lille klypa med muffinsmage. Kirurgen sa at det ikke kom til å bli helt flatt uansett og at nerveskader ikke var uvanlig, jeg har sett masse recovery filmer på youtube hvor de har kjempevondt og kom frem til at jeg ikke vil utsette meg for det med den risikoen det innebærer når pølseringen uansett ikke engang ville blitt helt borte. 

Hvis du gjennomfører operasjonen ønsker jeg deg masse lykke til og håper det går greit for deg etterpå! Gi gjerne en oppdatering til oss om hvordan det gikk og om du er fornøyd med resultatet!

Anonymkode: 154f3...5b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...