Gå til innhold

Fettsuging.. skal igjennom det på mandagen. Noen som har erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er man ødelagt lenge? Når klarte dere å være dere sjøl osv osv…. 

Anonymkode: e738a...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor spiser du bare ikke mindre? 

Anonymkode: 9e429...bd7

Ikke alle områder er slankbare.

Anonymkode: 5b31d...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor spiser du bare ikke mindre? 

Anonymkode: 9e429...bd7

Er normal slank, men har noen partier som ikke går bort. Om jeg slanker meg, mister jeg bryst, lår osv + problemområdene forble igjen.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det, mage, rygg og sidene. Nerver blir revet av, slik at du ikke har følelser på hele området i minst ti år. Pluss at du får et ujevnt resultat. De lover at de kan fjerne alt på forhånd, men hvis det ikke blir blir slik av en eller annen årsak, så får du en helt annen versjon etterpå. Jeg tok min på Klinikk 8 i Oslo

Anonymkode: 160d2...e89

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet følelsen i halve armen etter å fjernet fett i overarmen. Holder på med klage ☹️

Anonymkode: 89a0b...c27

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har gjort det, mage, rygg og sidene. Nerver blir revet av, slik at du ikke har følelser på hele området i minst ti år. Pluss at du får et ujevnt resultat. De lover at de kan fjerne alt på forhånd, men hvis det ikke blir blir slik av en eller annen årsak, så får du en helt annen versjon etterpå. Jeg tok min på Klinikk 8 i Oslo

Jeg ble advart om det samme av en kirurg. Når de fjerner det suger de i kanaler innvendig. Går du opp eller ned noen få kilo kan det bli bulkete. 

Anonymkode: 8aafc...6f6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut det vrøvlet og vær glad for den kroppen du har. Du kommer aldri til å bli fornøyd uansett hva du gjør. La kroppen være naturlig!

Anonymkode: 9e238...f45

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er man ødelagt lenge? Når klarte dere å være dere sjøl osv osv…. 

To problemer, resultatmessig. Du risikerer å få en klumpete mage, som ikke er like vakker som en småtykk  mage. Når du legger på deg igjen kan det være at fettet legger seg  på halsen i stedet for magen. Det tror jeg ikke du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er normal slank, men har noen partier som ikke går bort. Om jeg slanker meg, mister jeg bryst, lår osv + problemområdene forble igjen.. 

Det du trenger er å akseptere disse partiene og innse at de er fine som de er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med bulker ved vektoppgang er egentlig veldig logisk. Når vi blir voksne slutter vi å produsere flere fettceller, de vi har blir bare mindre eller større. Så om fettceller fjernes, vil resterende bli større ved vektoppgang. Så er magen sugd tom for fettceller, vil fettet legge seg andre steder.

Anonymkode: 59004...a2b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva skal du fettsuge?

Nedre del av magen (pølsering) Ja og rundt til ryggen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Grosny skrev (14 timer siden):

Ja lett å si det. Jeg må gå opp i str på bukser for ikke å få heng, om du skjønner. Men da sitter buksen på resten av bena slapsete. Så det er ikke serlig pent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg mistet følelsen i halve armen etter å fjernet fett i overarmen. Holder på med klage ☹️

Anonymkode: 89a0b...c27

Det er ikke uvanlig. En kollega fettsugde lårene og mistet følelsen i hele området. Det verste var at vi ikke så noen forskjell etterpå. Så hun mistet følelsen i huden der helt forgjeves.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg angret veldig etter mitt inngrep. Hadde heller spart pengene mine. For resultatet ble ikke som håpet. Jeg fikk beskjed om at mitt fett var så kompakt at de ikke klarte å suge ut noe mer. At jeg har kompakt fett som menn har.

Men før operasjonen så var jeg en perfekt kandidat, med en slank kropp, men dessverre mage. Etter så fikk jeg beskjed om å slanke meg. De er noen rasshøl. De kunne ha refundert en del av summen i allefall

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, jeg angret veldig etter mitt inngrep. Hadde heller spart pengene mine. For resultatet ble ikke som håpet. Jeg fikk beskjed om at mitt fett var så kompakt at de ikke klarte å suge ut noe mer. At jeg har kompakt fett som menn har.

Men før operasjonen så var jeg en perfekt kandidat, med en slank kropp, men dessverre mage. Etter så fikk jeg beskjed om å slanke meg. De er noen rasshøl. De kunne ha refundert en del av summen i allefall

Oj, noe så kjipt da.

Kompakt fett, aldri hørt om, fikk de ikke bort noe? Er det lenge siden du gjorde dette, og vilken klinikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fettsugde ridebukselår og flankene (sideflesk) for 5 år siden. Jeg er slank, har bmi i nedre normalgrense, trener 6 dager i uken og spiser veldig sunt. Men dette irriterte meg. Hadde og ønske om at de kunne ta noe fra magen, men kirurgen sa at det ikke var noe fett der, kun hud. Hadde ikke så mye overflødig, de tok tilsammen ut 800 gram. Ingen andre la merke til det, selv om jeg fortalte hva jeg hadde gjort, men jeg synes selv det gjorde en stor forskjell. Veldig fornøyd, og resultatet er like bra den dag i dag. Arrene er helt usynlige. Jeg var oppegående med en gang etter inngrepet og tilbake på jobb neste dag. Det koster jo penger så det svir, men aldri angret et sekund. 

Anonymkode: c4068...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (15 timer siden):

Sier du det samme til kvinner med smertefullt lipødem? Det er ikke alt som kan slankes bort.

Anonymkode: 83173...e13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sier du det samme til kvinner med smertefullt lipødem? Det er ikke alt som kan slankes bort.

Anonymkode: 83173...e13

Dette er forskjellen. Smertefull.

Jeg har selv hatt litt ekstra fett her og der, men det er jo ikke smertefullt, og har derfor aldri tenkt tanken på å fettsuge det. Hadde jeg hatt smertefull lipødem så hadde det vært noe helt annet, for da hadde det handlet om livskvalitet.

Anonymkode: be849...574

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...