Drizzt Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 https://www.nrk.no/kultur/durek-verrett-tapte-mot-se-og-hor-i-pfu_-_-svaert-krevjande-sak-1.16119592 Jeg forventet at han skulle tape. Når han selv har offentliggjort sin helsetilstand i andre medier, er det fritt frem for alle å skrive om den. Så er det han som ''jobber'' med helse og setter fokus på egen helsetilstand og lager business av det. Jeg synes argumentene fra hans advokat er svake. Privatlivet han ønsker har han sagt fra seg for flere år siden ... Nå som han også ser ut til å bli en del av kongefamilien, får han enda mer medieomtale. Ikke nødvendigvis av typen han selv får styre. 11
Pippi Lotta Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Drizzt skrev (På 28.9.2022 den 16.38): https://www.nrk.no/kultur/durek-verrett-tapte-mot-se-og-hor-i-pfu_-_-svaert-krevjande-sak-1.16119592 Jeg forventet at han skulle tape. Når han selv har offentliggjort sin helsetilstand i andre medier, er det fritt frem for alle å skrive om den. Så er det han som ''jobber'' med helse og setter fokus på egen helsetilstand og lager business av det. Jeg synes argumentene fra hans advokat er svake. Privatlivet han ønsker har han sagt fra seg for flere år siden ... Nå som han også ser ut til å bli en del av kongefamilien, får han enda mer medieomtale. Ikke nødvendigvis av typen han selv får styre. Ja kan ikke forstå hvordan han trodde han skulle vinne. Når han selv lever av «helse» og forteller så mye om sinn egen helse, så er jo helsetilstanden hans veldig relevant. Det er noe helt annet en om de skulle skrevet om en tilfeldig politiker/sanger/skuespiller sin helse. Når han er kjent for helse så kan selvfølgelig avisene skrive om helsa hans. Merkelig at han i det helle tatt tok opp saken. Jeg hadde ikke hørt om det før han klaget på det, så han har jo bare gjort saken mer kjent. 3
Apis Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Jeg tenker, at han tenker, at all omtale i media, uansett er god reklame for hans bedrift. 5
Bag Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Jeg kjenner ikke saken og vet lite om han. Jeg ser at PFU uttaler at dette var i grenseområdet. Altså ikke så opplagt som andre i tråden synes å mene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå