AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Vet ikke hvorfor. Sliter veldig med psyken, orker ikke mase på legen og kommer meg ikke ut døra. I tillegg er han mann og jeg bare tør ikke eller orker. Men jeg MÅ få sjekket de, har tre stk. som klør og er ille. Kan jeg dra på apotek å gjøre det? Eller er det noen tjenester på nett? er redd for å dø. Anonymkode: 8e8f3...f66 1
RC Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Tror du kan gjøre det på enkelte apotek også. Eventuelt høre om du kan komme til en annen lege/turnuslege på legekontoret ditt. Sørg bare for å få de sjekket snarest! 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 En lege må se på de uansett, så dropp apoteket. Anonymkode: 80989...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 RC skrev (2 minutter siden): Tror du kan gjøre det på enkelte apotek også. Eventuelt høre om du kan komme til en annen lege/turnuslege på legekontoret ditt. Sørg bare for å få de sjekket snarest! Har allerede drøya det er par måneder så ja må vel det. Er bare deprimert og bryr meg egentlig ikke om det sprer seg😭ts Anonymkode: 8e8f3...f66
Sofakona Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 På apoteket koster det 500 pr føflekk. Dra til legen. Ta det fra en som var skikkelig helse angst...jeg har vært hos en hud spesielt og skjekket alle føflekker. Det er farligere om du ikke skjekker. Si til leve kontor at du har føflekker som ikke ser bra ut 8g du vil ha time
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Bestilte time nå er så redd. Den ene er i ansiktet, kan jeg be han henvise meg til hudlege? Som kan sjekke alle? Jeg har vært gjennom flere andre gangs forbrenninger, bodd i syden i flere år så det er jo en reell sjanse. Ts Anonymkode: 8e8f3...f66
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestilte time nå er så redd. Den ene er i ansiktet, kan jeg be han henvise meg til hudlege? Som kan sjekke alle? Jeg har vært gjennom flere andre gangs forbrenninger, bodd i syden i flere år så det er jo en reell sjanse. Ts Anonymkode: 8e8f3...f66 Bra du har bestilt. Jeg har også helseangst og det verste er å gå og ikke vite. Dette går fint, skal du se. Anonymkode: c231a...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestilte time nå er så redd. Den ene er i ansiktet, kan jeg be han henvise meg til hudlege? Som kan sjekke alle? Jeg har vært gjennom flere andre gangs forbrenninger, bodd i syden i flere år så det er jo en reell sjanse. Ts Anonymkode: 8e8f3...f66 Fastlege tar veldig sjeldent fjerning av føflekk i ansiktet. Du vil bli henvist. Han vil ta en vurdering på alle, og vil nok fjerne de to andre. Anonymkode: 80989...0b7
Sofakona Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bestilte time nå er så redd. Den ene er i ansiktet, kan jeg be han henvise meg til hudlege? Som kan sjekke alle? Jeg har vært gjennom flere andre gangs forbrenninger, bodd i syden i flere år så det er jo en reell sjanse. Ts Anonymkode: 8e8f3...f66 Henvisning kan ta tid..men om legen mener de ikke ser bra ut får du nok time kjapt. Jeg fjernet en føflekk hos legen. Hudlege tar hele kroppen
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bra du har bestilt. Jeg har også helseangst og det verste er å gå og ikke vite. Dette går fint, skal du se. Anonymkode: c231a...e0d Takk ❤️ AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fastlege tar veldig sjeldent fjerning av føflekk i ansiktet. Du vil bli henvist. Han vil ta en vurdering på alle, og vil nok fjerne de to andre. Anonymkode: 80989...0b7 men vil ikke at han skal ta de😭 Kan jo høre da.. om jeg kan sjekke. Sofakona skrev (2 minutter siden): Henvisning kan ta tid..men om legen mener de ikke ser bra ut får du nok time kjapt. Jeg fjernet en føflekk hos legen. Hudlege tar hele kroppen Går bra om det tar tid har jo venta så lenge uansett ❤️ ts Anonymkode: 8e8f3...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå