AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Er gravid i uke 14, og har vært rimelig dårlig med oppkast og kvalme. Har mange ganger lurt på om jeg har omgangssyke for blir så dårlig, men har også noen dager inni mellom som er gode. Har noen dager der jeg kaster opp alt jeg spiser og ikke får i meg noe, andre dager hvor jeg kan spise og beholde maten ved å ligge flatt. Plagene har vært mest uttalt på ettermiddag, spesielt om jeg er sliten. Noen ganger blir jeg kvalm av små bevegelser i sofaen og bilsyk når jeg selv kjører, andre dager er det bedre. Nå har legen skrevet jeg har hypermesis i sykemelding, men aldri nevnt dette til meg? Må man ikke være skikkelig skikkelig dårlig for å få denne diagnosen? Jeg har jo vært dårlig men ikke så dårlig at jeg føler jeg må legges inn. Anonymkode: 09c6b...742
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Om man er såpass dårlig av kvalme at man må sykemeldes så har man en unormalt sterk svangerskapskvalme. Hyperemesis finnes i mange grader. Ikke alle må legges inn. Anonymkode: facda...e11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå