AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Enkelt og greit. Hvorfor lukter gravide ekkelt metallisk, som en håndfull mynter? Er det hormonelt? Anonymkode: 80a77...61b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Jeg er gravid og føler faktisk at jeg lukter mye dårligere enn vanlig 😅 men vet ikke hvorfor, dusjer hver dag, bruker deo og parfyme Anonymkode: 48895...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Aldri tenkt over, samboer har ikke sagt noe, å vi kan fint kommentere slik. Eneste jeg merker er at jeg syns brystene lukter melk hvis jeg blir varm/klam 😅 å jeg har ikke termin før i desember Anonymkode: a45f8...2a2
Sofakona Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Du er rundt mange gravide damer? Siden du ofte lukter det og må klage om det her inne?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Jeg hadde svært forsterket luktesans da jeg var gravid, og jeg kjente lukter jeg aldri før hadde hengt meg opp i eller lagt merke til. Samtidig med meg på jobben var det hele 4 andre gravide, så vi var fem stykker. Ingen av de luktet på noen spesiell måte eller luktet vondt. Jeg tror det må være noe galt med nesen din, skal jeg være direkte. Anonymkode: 569a8...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå