AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Del Skrevet 28. september 2022 Hei! Har en kollega som skal slutte, og siden begge sjefene er borte ble jeg plutselig "ansvarlig" for å ordne avslutningen til en kollega som skal slutte. Hva skriver man på kortet?? Eneste jeg har kommet med er: Til xxxxx Vi vil takke deg for årene du har vært her og ønsker deg lykke til videre på nytt sted og ny arbeidsplass. Med vennlig hilsen oss på xxxx Syns det virker så stusselig? Hen har jobbet her i nesten 5 år. Anonymkode: f3abb...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Del Skrevet 28. september 2022 Jeg ville ikke hatt noe. Slike ting er så overfladisk og fake. Anonymkode: 8d9de...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Del Skrevet 29. september 2022 «Takk for alt, en siste hilsen fra xxxx» Anonymkode: 1dab3...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Del Skrevet 29. september 2022 Fuck off, deilig å bli kvitt deg 😉 Anonymkode: f80ba...57f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. september 2022 #5 Del Skrevet 29. september 2022 En fin tekst og lykke til i din nye jobb 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Del Skrevet 29. september 2022 Takk for alt. Anonymkode: fa153...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. september 2022 #7 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): «Takk for alt, en siste hilsen fra xxxx» Anonymkode: 1dab3...54a Er det ikke slik man skriver på krans til en begravelse?🫣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. september 2022 #8 Del Skrevet 29. september 2022 Takk for noen gode år med deg som kollega og lykke til i ny jobb. Vi kommer til å savne deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Del Skrevet 29. september 2022 Vi har en fast kort skriver. Hun drar frem artige historier, skriver på rim. Gjerne noe vedkommende har vært opptatt av eller pratet mye om det kan og være fra privatlivet. De kortene skrives også til bursdager, alle får en god latter og de har alltid blitt godt mottatt. Anonymkode: 374bf...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Del Skrevet 29. september 2022 Gjør det litt mer personlig. Legg inn noe som gjelder denne personen, ikke bare noe som kunne vært skrevet til hvem som helst. «Takk for innsatsen du har gjort i xx-avdelingen. Du har bidratt med grundighet og mange nye tanker, alltid med et smil på lur» »Takk for fem år i xx-firma. Du har gjort en solid jobb. Det har vært hyggelig å jobbe sammen med deg. Nå ønsker vi deg lykke til med nye utfordringer. Anonymkode: f9447...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Del Skrevet 29. september 2022 Syns den teksten var helt fin. 5 år er ikke spesielt lenge heller. Jeg forventer ikke noe kort om jeg slutter i jobben nå etter nesten 5 år Anonymkode: bc645...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #12 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns den teksten var helt fin. 5 år er ikke spesielt lenge heller. Jeg forventer ikke noe kort om jeg slutter i jobben nå etter nesten 5 år Anonymkode: bc645...18d Hva er du - 60? 5 år er lenge i dagens arbeidsliv. Anonymkode: c242e...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #13 Del Skrevet 29. september 2022 Maestro skrev (8 timer siden): Er det ikke slik man skriver på krans til en begravelse?🫣 Var akkurat det jeg og tenkte 😂 Anonymkode: f3abb...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå