AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Har hatt fraværende sexlyst igjennom hele graviditeten, men har de siste par ukene kjent mer på lyst... synes endelig mannen er sexy igjen, tenker mye på sex... etc. Men er i uke 36 og magen er stooor. Føles SÅ feil om jeg skulle hatt sex nå. Greier ikke tanken på at det ligger en så og si ferdig baby mellom oss når mor og far gjør voksne ting... morsinstinktet taler imot! Er såvidt jeg tør å onanere for å få vekk den verste frustrasjonen... føler meg skyldig ifht barnet er dette vanlige tanker? Hvordan var det for deg under tredje trimester? Anonymkode: 25de5...ad2 1
Anonym6789 Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Jeg følte ikke noe på dette. Det var knotete å ha sex pga magen, ble mye liggende i skje med mannen bak, men følte at vi måtte ha så mye sex som mulig før det ble tørke når babyen kom 😝 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Ha sex i stillinger som gjør at magen ikke kommer mellom? Han kan ligge bak deg, doggy etc? Sex er bare sundt, å når babyen kommer så tar det gjerne litt tid før man kan ha sex igjen, så utnytt det mens dere kan Anonymkode: c1529...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Det er mange merkelige tanker rundt sex under graviditeten. Jeg var veldig kåt som mann. Elsket å se henne gravid med stor mage. Det var utrolig sexy. Sexen var en slags pervers keitete sex fra dyreriket. Jeg tror de riktige hormonene utløses når en har sex i svangerskapet. Dårlig samvittighet burde vel ingen ha. Ungen vil nok at mora blir tatt godt vare på og har det bra. Anonymkode: c3ae6...411 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Hva med spark? Babyen er særdeles aktiv i magen min, tror hun bare sover 5-10 min om gangen før det er full rabalder igjen. Hva om hun sparker og beveger seg under akten? Fortsatte dere samleiet likevel? TS Anonymkode: 25de5...ad2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Kos deg og nyt !! Sex er sunt og orgasmene er sterkere - i allefall hos meg. Og jeg er snart i uke 40. Men tør nesten ikke ha sex lenger da jeg vet jeg er ganske moden der nede og merker vesentlig forskjell. Og ønsker mannen skal ha mest mulig friksjon og samme gjelder meg så blir det analt, men det er helt hårreisende godt det og syns jeg merkelig nok 😵💫😵💫😵💫… babyen merker ikke hva dere driver med - så peis på. Min baby er også over gjennomsnitt aktiv og helt vanvittig nå på siste løp. Men roer seg om natta og da er det å kjøre på. Og ikke tenke på hvis atte dersom atte. Jeg skal fortsette å knulle frem til riene starter å vel så det 🤠😎😎😎😅😵💫😵💫😵💫 Anonymkode: 41c72...08e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 Kona var unormalt mye mer lysten på sex da hun var gravid med vår første. Det benyttet vi oss av for alt det var verdt. Vi minnes det med glede... Jeg syntes det var magisk. Hun har aldri vært så gira på sex hverken før eller siden, så det er jo rent vemodig å se tilbake på. Ikke farlig å ha sex som/med gravid når begge har lyst og ikke har psykiske sperrer mot det. Må bare tas litt hensyn til mht. magen. Vi syntes det var helt uproblematisk, vi da. Anonymkode: d1609...393 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 Kanskje sitt på noe som gjør at åpningen er lettere for mannen innenfor en viss høyde ^^ Anonymkode: 5ac42...ba2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 Ikke farlig Vi brukte doggy der jeg pakket dyna pent som jeg lente meg over, ikke for harde støt...men mer bestemte og samme tempo. Orgasmene mine var SÅ bra den tiden, savner det. Oralsex kan du også gi han da Sugde han lett hver dag, lysten var det ingenting å si på. Anonymkode: 6eacb...242
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 Hadde dere sex selv om dere kjente babyens bevegelser og spark under akten? Anonymkode: 25de5...ad2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #11 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde dere sex selv om dere kjente babyens bevegelser og spark under akten? Anonymkode: 25de5...ad2 Ja. Anonymkode: 6eacb...242
Mæn40 Skrevet 28. september 2022 #12 Skrevet 28. september 2022 Synes det var veldig godt med sex når hun var gravid. Det var en slags ekstra nærhet.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 Dette er en sunn tråd. Jeg tror det moderne mennesket nesten har glemt at grunnen til at sex eksisterer er for å formere seg. Vi har de seksuelle lystene og driftene for at vi faktisk skal ville ha sex med noen og bli gravide/gjøre dem gravide. Og derfor sier det seg selv at en graviditet kan oppleves sexy. Anonymkode: 9b69d...85d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 Good times. Vi hadde oss helt til siste dag før fødselen. Anonymkode: 2c067...161 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå