Millimani Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 (endret) Hvilke julekalendere skal du følge med på i år? Her er årets julekalendere på TV 2022: NRK: Snøfall NRK nett-tv: - Jul i Skomakergata - Amalies Jul - Teodors Julekalender - Vertshuset den gyldne hale - Humorkalender - Supernytts julekalender - Julekalendermaskinen TV2: Viaplay: Det store eksperimentet TVNorge: SVT1: Kronprinsen som försvann DR1: Julehjertets hemmelighed TV2 Danmark: Tinka og sjælens spejl / Alle tiders julemand Dplay: Jeg har ikke barn, så jeg er ikke så veldig opptatt av det, men jeg har to nevøer som liker barne-tv Ser at jeg først kopierte noe fra 2021 ved en feiltakelse, så bare korriger meg igjen hvis det fortsatt er feil her Endret 29. september 2022 av Millimani Litt skrivefeil her ang hvilke adventskalendere som faktisk kommer
flusa Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Kommer det ny sesong av Jul i Blodfjell??
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Ble ikke kristaiania magiske tivoli sendt i fjor også? Anonymkode: 382c5...230 2
temolitus Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Snøfall er NRK's julekalender i år i alle fall 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Helt likt som i fjor det der... Anonymkode: 63906...707
Millimani Skrevet 29. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2022 temolitus skrev (4 timer siden): Snøfall er NRK's julekalender i år i alle fall Ja, det var det jeg ikke fikk til å stemme når jeg googlet. Et sted sto det Snøfall, og et annet sted sto det Kristiania. Så det er nok noe som ikke er helt oppdatert/er fra i fjor av det jeg fant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå