Gå til innhold

Kul stol til stua!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg en litt spesiell stol gjerne litt retroaktig? Gjerne en det på nettet. Men vil også ha tips om andre steder. IKEA har jeg allerede sjekket.

Blir glad for anbefalinger! Må helst ikke koste over 1000kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde et par på tunga inntil jeg leste prisantydningen din.

Ikke mye stol du får for en 1000 lapp.

Beklager, ingen forslag

Skrevet

IKEA har kanskje noe retro til den prisen?

Ellers har jeg veldig sans for den norske stolen (m/skammel) som jeg tror heter "peel". Oransje og ser ut som et appelsinskrell. Men den er garantert MYE dyrere.

Skrevet

Og Peel er ikke retro....

Prøv ei bruktsjappe, og husk at det går an å trekke om møbler.

Skrevet

Sjekk brukt på nettet, f.eks. finn.no eller lauritz.com

Bare husk at det ofte kommer frakt og avgifter i tillegg.

Skrevet

Egget til Arne Jacobsen!!! :Nikke: Den er kjempegod å sitte i, og retro så det holder. Men dyr da... Jeg har sett på engelske nettshops at du kan få den til ca 8000 kr. Jeg husker ikke prisen på den her i Norge, men mener jeg reagerte på at den var dyrere her. (Så den hos Hjorth, tror også den er inne hos Tannum og Expo Nova, men vet ikke.)

Skrevet

mulig dem har noe på Room, men ikke til den prisen du nevnte da..

Gjest -eline-
Skrevet

Får ikke så veldig mye for 1000 kr, men et tips når loppissesongen er tilbake er å ta en liten runde der. Mye kult folk gir bort! Jeg og kjæresten har funnet opptil flere skikkelig kule designobjekter på loppis, så man kan gjøre et kupp! Ellers så har du jo finn.no og lauritz.com som noen allerede har nevnt, i tillegg så kan du jo sjekke ut http://www.euklides.no (som drives av han møbeleksperten i Dagbladet) og http://www.utopiaretromodern.com/katalog.htm , de er normalt ganske dyre (selger skikkelig designvarer), men det skjer at de tar inn ting som ikke har "noe navn" som kan ligge i det prisleiet du beskriver. Fretex kan og ha endel (Fretex på Grünerløkka har mye kult, men har et høyere prisleie enn andre siden de plukker ut varer som passer til profilen deres), det er jo mulig å trekke om møbler og.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...