Gå til innhold

Flere som har menn som jobber offshore og er litt redd no framover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med barn som har en mann eller kone som reiser på plattform no etter gassledningene og dronene, er dere mer redd for de dere har kjær?

Norge er så naive og vi kan vel forvente oss noe mer i tiden som kommer. 

Er barna redde? De hører jo så mye rart på skolen.

Anonymkode: 1745a...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at hele Europa er opptatt av gassledningene fra Norge er oppe og går siden vi er den viktigste leverandøren akkurat nå. 
Ikke begynn å krisemaksimere 

Anonymkode: 5e6d1...22f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dere med barn som har en mann eller kone som reiser på plattform no etter gassledningene og dronene, er dere mer redd for de dere har kjær?

nei ikke redd

Anonymkode: 9bc16...6b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tror at hele Europa er opptatt av gassledningene fra Norge er oppe og går siden vi er den viktigste leverandøren akkurat nå. 
Ikke begynn å krisemaksimere 

Anonymkode: 5e6d1...22f

Vent å se! Ikke snakk om krisemaksimering men virkeligheten!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt! Tenker mye på det og føler på en dyp uro. Selv om jeg vet sannsynligheten er lav. Russland tørr ikke å utføre et angrep på norsk jord/ sokkel, da det vil være en direkte krigshandling som utløser bistand fra Nato.

Anonymkode: 73083...5de

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Absolutt! Tenker mye på det og føler på en dyp uro. Selv om jeg vet sannsynligheten er lav. Russland tørr ikke å utføre et angrep på norsk jord/ sokkel, da det vil være en direkte krigshandling som utløser bistand fra Nato.

Skal aldri si aldri. Har og tenkt på de som no "liksom" stikker fra Russland med navn og bilde i avisene osv, er det egentlig planlagt og skjult terror? Det kommer til å skje mer.Men vi er så naive i Norge. Håper virkelig det går bra og ikke blir noe tull mot plattformene. Så mange som jobber der ute og så mange familier som sitter igjen hjemme.

• Liker 4
Skrevet

Ja, den tanken har jeg også. Jeg er urolig og føler meg beredt for å hente barna i barnehagen om det skulle skje noe innen atom eller andre katastrofer. Må si jeg har aldri nevnt eller vist dette til noen, ikke mannen en gang for han er så laidback..

Anonymkode: 28c02...240

• Liker 1
Skrevet

Livet blir ikke bedre av å bekymre seg slikt.

Anonymkode: e6715...e10

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mener du at Russland har utført et angrep og ødelagt sine egne rører som er eid av Gazprom? 

Anonymkode: 69209...73e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal aldri si aldri. Har og tenkt på de som no "liksom" stikker fra Russland med navn og bilde i avisene osv, er det egentlig planlagt og skjult terror? Det kommer til å skje mer.Men vi er så naive i Norge. Håper virkelig det går bra og ikke blir noe tull mot plattformene. Så mange som jobber der ute og så mange familier som sitter igjen hjemme.

Er noe som skurrer om dagen ja. Ser jo hvordan den Amerikanske ambassaden i Moskva nå har sendt ut melding om at alle amerikanere må komme seg ut av landet asap. Samt droneaktiviteten som har pågått en lang tid rundt våre plattformer og energivassdrag.

Dog tror jeg ikke plattformer er noe attraktiv mål i seg selv, men heller forsyningshubbene. Nå har jo sikkerthetsnivået øket enda en grad, var allerede på høyt nivå…

Anonymkode: 1f24a...259

Skrevet

Den som har størst motiv for å ødelegge gassledningene fra Russland er jo Norge selv.

Anonymkode: c846c...b50

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den som har størst motiv for å ødelegge gassledningene fra Russland er jo Norge selv.

Anonymkode: c846c...b50

Eksakt. Det fins null bevis mot Russland, og Russland har null motivasjon til å gjøre dette, men folk har allerede tatt sine "beslutninger" da de ikke har noe kapasitet til selvstendig tenking. The power of media.. 

Anonymkode: 69209...73e

• Nyttig 1
Skrevet

Nei er ikke så veldig bekymret per nå😊

Anonymkode: b7202...e2f

Skrevet

Jeg er litt bekymret for noen venninner. Du vet det jobber kvinner offshore også? Kanskje noen av dem er litt bekymret selv.

Anonymkode: 9c0f5...745

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er litt bekymret for noen venninner. Du vet det jobber kvinner offshore også? Kanskje noen av dem er litt bekymret selv.

Hun skrev det i hovedinnlegget, så regner med hun vet det. 

Anonymkode: 95076...6cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Les hi litt bedre, da får du med deg det som står.

Anonymkode: 71f21...106

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke en partner som jobber offshore, men jeg bor ikke så langt unna Nyhamna,som er et ilandføringsanlegg for gass. Dette feltet blir ekstra bevoktet nå.

Anonymkode: ad37e...1c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er bekymret for min mann, som også er far til mine barn. Kan du forstå frykten et barn skal bære når deres far/mor er så langt borte? 
Jeg tenker at dette ikke er riktig tråd for kverulering.

Anonymkode: 019ea...788

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror at det viktigste man gjør for seg selv i denne situasjonen, er å ikke lese for mye nyheter - og stole på at beredskapen offshore er så god som de påstår. Offshore beredskapen ligger lysår foran beredskapen ellers i landet. 

Men jeg forstår din bekymring Ts, jeg er også veldig bekymret - men velger som sagt å roe det hele ned hos meg selv, og stole på at det er en viss kontroll. Dette går bra ❤️❤️

Anonymkode: 019ea...788

Skrevet

Jeg er ikke så veldig bekymret. Angrep på en plattform tenker jeg ikke er så sannsynlig. Innimellom kjenner jeg på en uro for hvor vi er på vei nå, og for atomutslipp. Sene kvelder kan jeg også begynne å tenke på atomkrig og lure på om mennesker faktisk kan ende med å være så gale. 

Tankene er mer mot at det er vondt at mannen er så langt unna når han er offshore, hvis noe skulle skje enn at det skal skje et angrep mot plattformen han er på.

Anonymkode: efe03...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...