byh1 Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Jeg er fullvaksinert (to doser) mot korona for 1 år siden. Må jeg ta 3. dose for å fornye gyldigheten av koronasertificat? Hva anbefaler du meg ting som jeg må ha?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Bumper opp, for jeg lurer også på om man må ha booster! Tok dose 2 for lenge siden, så sikkert ugyldig sertifikat nå .. Og lurer litt på køene i immigration? Anonymkode: 3cb66...5c9
Sam Jones Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Jeg var der for 2 uker siden. Man får et skjema fra flyselskapet der man må bekrefte vaksinasjon. Altså man blir ikke spurt når man ankommer USA ( iallefall gjorde ikke vi det). Flyselskapet tar ansvaret for at passasjerene er fullvaksinerte og man leverer det fra seg ved boarding. Dog har jeg 3 vaksinedoser selv og husker ikke lenger hva som faktsik regnes som fullvaksinert i Norge, men du kan jo sjekke statusen din på Helsenorge. Køene i immaigration tok vel 20-30 min.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Sam Jones skrev (5 timer siden): Køene i immaigration tok vel 20-30 min Takk!! Hvilken flyplass? Vurderer en tur til Miami. Men sist jeg var der, før COVID, var køene ca to timer. Tenkte aldri mer... Anonymkode: 3cb66...5c9
Sam Jones Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Takk!! Hvilken flyplass? Vurderer en tur til Miami. Men sist jeg var der, før COVID, var køene ca to timer. Tenkte aldri mer... Anonymkode: 3cb66...5c9 Dette var Newark, NY.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå