AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Akkurat nå føles baby stadiet evig langt ut, baby 3 mnd. når går det litt fortere?😅 Anonymkode: 03ec4...684
KristineS Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Hos oss føltes det første året veeeeeldig treigt. Klistremerkebaby og veldig lite selvstendighet lenge var nok en medvirkende faktor. Nå er poden litt over to år, og det siste året har bare rast av gårde, og det føles som om det bare går fortere og fortere 🙈 Nå er vi spente på å se om det kjennes likt med nummer to som kommer i november.
Rem Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Første 6mnd går altfor fort. Eller egentlig hele barndommen. Elste er 13år, det gikk som ett svosj.. minste er 18mnd, føler hun nettopp ble født!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Syns permisjonstiden bare fløy av gårde, var så fint med en baby som lå stille, som ville kose, mye mer hektisk når de løper rundt og finner på mye tull og man må sikre hele huset😆 Anonymkode: dcb37...bf8 1 1
JegMotStrømmen Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Sett i ettertid, babytiden helt klart. 1 år og så har man småbarn et par år, også en tid som forsvinner fort. Samtidig er jo dette de årene hvor utviklingen går rivende fort, mye som skjer. Slitsomt ja, men samtidig var den tiden helt gull, så framt man ikke har barn som sliter pga kolikk, søvn og slike ting, da blir man virkelig utkjørt. Mine barn er voksne nå, 20-30 år siden de var babyer.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Synes alt går kjempetreigt. Har en på 4 år, har gått i sakte film. Anonymkode: c16a7...d9a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 Første året gikk tregt, særlig de forferdelige 3 første månedene. Nå synes jeg tiden går raskere og raskere fordi jeg synes det er så koselig og gøy. Jeg er så drøy at jeg synes trassen er gøy, mest fordi jeg synes situasjonene er komiske. Spent når vi får en til, går tiden enda raskere fordi døgnets timer blir enda mer fulle? Eller vil småbarnsperioden oppleves treg igjen? Det blir spennende. Anonymkode: bc4b0...e8f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 Kan være forskjellig fra barn til barn også. Og hvor de er i søskenflokken. Med de to eldste, som er tett, syns jeg tiden fra 1 til 4 sneglet seg avgårde. Slitsom tid. Så kom nr 3 og de samme årene har bare flydd. Anonymkode: 49006...e7a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 Følte hele det første året var drøyt da jeg sto i det, men sett i ettertid var det gjort på et blunk 😜 Anonymkode: 5b2f1...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå