Gå til innhold

2/3000-, i pluss i måneden, men føler likevel jeg må gi større innsats

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dette er et resultat av generasjon prestasjon vites ikke. Jeg har aldri sett på meg selv som flink pike. Likevel har jeg kontroll på økonomi, studier, verv og fritid. Jeg har deltidsjobb ved siden av studier. Ved siste dag i måneden sitter jeg i gjennomsnitt med 2000-, i pluss. Burde vært fornøyd og takknemlig, jeg vet, dette er jeg også. Men, jeg blir stresset av at jeg har mulighet til å jobbe mer, men ikke gidder. Trenger jo ikke dette pga økonomi. Leser litt på studier i helger. Lever nøkternt, men ikke veldig sparsommelig. Bor på hybel.

Jeg vet ikke hva jeg lurer på.. Jeg kan jobbe, men det er godt å ha fri etter en hektisk ute, koble av med venner/alene. Jeg kunne klemt inn enda mer jobb siden jeg egentlig kan, men da får jeg skikkelig dårlig samvittighet overfor skole. Jeg ser på meg som lat som jobber 4-5 dager i måneden, kunne klart 7, men det er stress og jeg behøver jo det ikke økonomisk sett. Noen som har noen råd her?

Jeg føler meg lat, selv om jeg har det meste under kontroll. Har alltid hatt bra selvfølelse og selvtillit så det er ikke dette det står på. 22 år

Anonymkode: f811c...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk et poeng å ikke brenne lyset i begge ender bare fordi en er ung og har litt 

Anonymkode: 3ced5...478

• Liker 1
Skrevet

… forts

Altså - det er ikke noe særlig å gå inn i voksenlivet på randen til å være utbrent, som en del studenter idag er når de går over i fast jobb.

Det er helt ok og meningen å ha det fint og sosialt også, mens en er student. Den tiden som er nå får du aldri tilbake igjen, med en slik frihet. Nyt det :) 

Anonymkode: 3ced5...478

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...