AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Del Skrevet 28. september 2022 Nå nærmer det seg jul, og jeg tenkte endelig at jeg skulle prøve ut 24 dager med rampenissens skøyerstreker. Hvor kan jeg kjøpe det jeg trenger? Finnes det en pakke med både nissen og dør osv.? Anonymkode: c867c...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. september 2022 #2 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå nærmer det seg jul, og jeg tenkte endelig at jeg skulle prøve ut 24 dager med rampenissens skøyerstreker. Hvor kan jeg kjøpe det jeg trenger? Finnes det en pakke med både nissen og dør osv.? Anonymkode: c867c...820 Rusta får inn( i fjor iallefall) dør,pynt etc:) ellers pleier Europris få det inn. Eller Panduro. Nissen får du også kjøpt på nett eller butikk. Søk rampenissen på nett og du vil få masse steder du kan kjøpe det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 28. september 2022 #3 Del Skrevet 28. september 2022 Kjøpte en pakke med dør og diverse andre småting på Rusta. Ser de også har det på Jula. Rampenissen kjøpte jeg på Nille😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Del Skrevet 28. september 2022 Nille pleier å ha sånt. Her har et par av bamsene blitt levende av førjulsmagi og funnet på tøys enkelte dager - jeg orker ikke kjøre full pakke med 24 dager. Anonymkode: 1024a...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå